• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs
Wij kunnen het soms niet altijd bijhouden en het overzicht is er niet altijd. De kans bestaat dan dat iemand zich benadeeld voelt en dat is niet de bedoeling.

Daarom willen we graag juist van de gebruikers en lezers van dit forum weten wie een medaille verdient. Geef dit aan in dit topic en motiveer waarom!

Controleer wel even of die persoon niet toevallig al een medaille heeft. ;)

De volgende medailles zijn beschikbaar in brons, zilver en goud:

Hulpvaardig, iemand dit zich hulpvaardig opstelt richting andere gebruikers van het forum
Detailer, iemand die mooie, volledige en goed opgezette detail show-offs plaatst
Reviewer, iemand die mooie, volledige en goed opgezette reviews van producten plaatst

Kom maar op! :glaasje
 
Ik ben erg blij met mijn bronzen medaille, maar het viel mij gelijk al op dat Rodders ook 'slechts'
zo'n bronzen review exemplaar heeft, terwijl hij voor mijn gevoel best veel reviews heeft geplaatst.
Laat ik dan nu van de gelegenheid gebruik maken om Rodders te nomineren voor een medaille upgrade.

Ik vergeet nu vast een aantal mensen dat ook wel een medaille zou verdienen.

[edit] Ik zag net na deze post nog een kandidaat in dit topic verschijnen: ik mis nog een medaille voor hulpvaardigheid bij Bartr123.
Op het forum is Bart vaak niet te beroerd om een helpende hand te reiken. De belangrijkste reden is echter het volgende:
Ik heb al een aantal malen gezien dat hij mensen met vragen op het forum uitnodigt om gewoon eens bij hem langs te komen
voor de nodige uitleg en een goede demonstratie. Ik heb Bart in zijn hoedanigheid van 'Dokter Dap' bezig gezien met een
demonstratie machinaal detailen, waarbij me opviel hoe onbaatzuchtig en met hoeveel plezier in het detailen hij dit doet.
Dat straalt er gewoon vanaf.
En verder doet hij nog dienst als kris-kras-door-het-land-heen-taxi voor detailmeetings, BBQ-host en nog meer, alles in de naam van het detailen.

Da's er weer een minder die ik vergeten ben. Eens kijken of er nog meer mensen zijn die m.i. een medaille/upgrade verdienen.
 
Bij deze zou ik Jan ook graag nomineren,ook Adrie mag niet achter blijven,als een drijvende veer achter het forum blijft hij toch achterwege vind ik.
 
Diegene die ik zou willen nomineren hebben al de juiste medaille's....

wat soepergrover al zegt er zijn er die een medaille upgrade verdienen :ja :ja
 
Mr Stimpy: gevoel dat hij de laatste tijd aardig wat aan het modden is ( op juiste wijze ), genoeg inzet ( heeft ge ) toont, >>> 1x hulpvaardig goud ( absoluut ! ), maar mag upgrade dmv extra medaille

Mr Rodders: goede reviews, goede aanvullingen op het forum, neutraal blijft bij keuze van materialen en merken en zodoende een goed beeld weergeeft van hetgeen men kan gebruiken ( advies ) >> nu 1 review brons, mag upgrade gebruiken ( wellicht nog een bronzen / zilveren extra )

Mr Bert: 1 van de wat 'stillere' maar o zo belangrijke krachten van CC en diens forum ! >> géén medaille >>> minimaal 1 gulden plak

( recentelijk Mr Tinus naar voren geschoven, dus die mag even in de koelkast ;) )
 
Jan een review (de laatste tijd heel wat extra geplaatst) medaille update en een hulpvaardigheids medaille !

En Bart mag ook zeker een hulpvaardigheids medaille krijgen, gezien hij mensen altijd vriendelijk uitnodigd om eens te komen testen (en zijn gasten ook goed onderhoud).

Adrie en Dennis, 2 gouden hulpvaardigheids medailles.

Tinus mag ook wel een upgrade krijgen.

Patrick(nicknameless), heeft de meeste medailles denk ik ;)
 
Vind persoonlijk medalaille's een verkeerde manier:no

Elk lid draagt bij aan de volledigheid en gezelligheid van dit forum.

Uiteraard de een wat meer dan de ander, maar laten we eerlijk zijn we weten zelf ook wel wie dat zijn ;)

just my 2 cents
 
Dank je heren :schaam :)^

Van mij mag Bart er wel eentje krijgen voor hulpvaardigheid en
Dennis en Adrie eentje voor het opstellen van de zeer mooie details verslagen.
Ook scenic plaats regelmatig een uitgebreid detailverslag!
 
ThaBird zei:
Vind persoonlijk medalaille's een verkeerde manier:no

Elk lid draagt bij aan de volledigheid en gezelligheid van dit forum.

Uiteraard de een wat meer dan de ander, maar laten we eerlijk zijn we weten zelf ook wel wie dat zijn ;)

just my 2 cents

+1

Groet, Peter
 
Aan de ene kant vind ik het erg leuk (ook om te hebben natuurlijk) maar ik kan me voorstellen dat als iemand zijn best doet en niemand draagt hem voor en hij krijgt geeneen dat hij/zij teleurgesteld is.

Ook is het moeilijk om het bij te houden, niet voor 1 week of 1 maand maar jaar in en jaar uit. Nu is het leuk en is iedereen geinteresseerd maar over een half jaar?
Sterft het dan een stille dood?

De mensen met de juiste kennis en bedoelingen haal je er inderdaad zo uit, daar ben ik het zeker mee eens met Tha Bird :)^
 
Uiteraard is het geheel afhankelijk van alle leden. Desalniettemin steken er ( op elk forum ) hier en daar koppen boven de rest uit.
Dit maakt hen niet meer dan de rest, maar geeft wel aan dat diegene nét even dat stapje extra geven wat best beloont mag worden.
Of dit nu middels een virtuele medaille of, zoals ik in het verleden bij mijn vorige werkgever heb meegemaakt, een bewuste beloning dat maakt niks uit;
het geeft een positief tintje.

In het geval van dit forum: we staan voor elkaar klaar om raad en / of een helpende hand te bieden. Dit gebeurt continue en er heest een zéér goede relaxte sfeer en ik durf te stellen dat we
met zijn allen CC een warm hart toedragen.
Als we een stapje verder / inhoudelijker gaan kijken, dan zie je dat de reeds vergeven medailles niet uit de lucht zijn komen vallen, maar zoals eerder aangegeven, uitgereikt zijn aan personen
waarvan wij allen zeggen dat diegene de medaille verdient heeft omdat we er toch weer met zijn allen op terugvallen.
Dit geld al helemaal door het verschaffen van duidelijke en heldere informatie die zowel te lezen als te zien is middels een review.

Het uitgangspunt is ook niet om je best te doen omwille de medaille want dan ga je het eigenlijke doel voorbij. Het doel informatie verschaffen aan hen die dit graag willen verkrijgen.
Als je op een gegeven moment beloont wordt met een medaille is dat een kers op de taart.
Vergelijk maar eens met het redden van een persoon die in de sloot is gereden; dan help je diegene niet omdat je wellicht in Hart van Nederland verschijnt met een bos bloemen van je burgemeester, nee, je deed dit om
een ander te helpen !

Als we het allemaal zo goed weten wie de juiste kennis en bedoelingen heeft, waarom dan geen medaille vraag ik me dan juist af.
Geloof niet dat diegene die er 1 of meerdere heeft gekregen plots achterover gaat hangen en de boel de boel laat.

Om die reden ben ik er volledig van overtuigd dat het juist niet zal eindigen in een stille dood en zoals nu wellicht wel duidelijk zal zijn draag ik het gegeven van een medaille een warm hart toe
 
Ik heb er niet voor niks een vraagteken bij gezet. Alles valt of staat of de boel bijgehouden wordt. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.
 
Mooi geformuleerd, mk-us.

Zoals je al aangeeft, is iemand met een medaille niet meer dan een ander zonder.
Ik heb zelf vrij onverwacht een medaille gekregen. Met of zonder die medaille had voor mij
niets uitgemaakt, maar nu ik deze eenmaal heb, ben ik er eigenlijk wel trots op.

Het is nou ook niet zo dat er dagelijks met die medailles gesmeten wordt. Van het begin af aan is
duidelijk gemaakt hoe een en ander werkt. Dat kan wel eens een keer wat minder objectief gebeuren.
Ik vind het in elk geval een stuk beter dan 'status vergaren' op een forum door een flinke postcount
te creeren.
 
DKBM mag wat mij betreft een overvloed aan medailles. Hij heeft mij zo ontzettend geholpen en enthousiast gemaakt voor autopoetsen en dit forum.

Dus bij deze, hij verdient het echt, wat een topgozer!

Nu wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om iedereen anders op het forum te bedanken voor alle hulp en interesse. Wat een geweldig forum, ik kan hier urenlang lezen en er niet genoeg van krijgen. Dat heb ik vandaag ook weer gedaan.

:)^ :)^ voor Martin
:)^ :)^ voor Carclean Forum
 
Wat mij betreft mag Nicknameless een upgrade nij hulpvaardigheid. Is niet te beroerd om tekst, uitleg, aankoop, verzending etc etc te regelen. Niet alleen afgelopen keer bij m'n afkoppelbare snoertje voor de Flex, ook de groupbuy lakdiktemeter van vorig jaar mag gerust als zeer hulpvaardig worden gezien.

Rodders maakt m.i. nette reviews, voorzien van een duidelijk verhaal en dito foto's.
Wellicht ook een upgrade?
 
@Stijn: zie ik daar nu mijn naam voorbij komen? =-o
Dat had ik even gemist

Het enige waar ik goed in ben is alle informatie op het forum goed onthouden en die gebruiken om anderen raad te geven gecombineerd met wat ik zelf al ken.
Maar zolang ben ik nog niet bezig met detailen, bijna een jaartje ;)