• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

BMW4Life zei:
DKBM mag wat mij betreft een overvloed aan medailles. Hij heeft mij zo ontzettend geholpen en enthousiast gemaakt voor autopoetsen en dit forum.

Dus bij deze, hij verdient het echt, wat een topgozer!

Nu wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om iedereen anders op het forum te bedanken voor alle hulp en interesse. Wat een geweldig forum, ik kan hier urenlang lezen en er niet genoeg van krijgen. Dat heb ik vandaag ook weer gedaan.

:)^ :)^ voor Martin
:)^ :)^ voor Carclean.com Forum

Ik sluit mij hier volledig bij aan!:)^

Samen met B4L wat dingen uitgezocht en op papier gezet (Ik als volledig noob!) en deze naar DKBM gestuurd. Super uitgebreide mail terug gehad, waar ik echt wat aan had.:)^ Geweldig, ook ik wil hem voor een medaille nomineren!:)^
 
Hij heeft ook al een medaille :-b

Wat me opvalt op dit forum is dat iedereen heel hulpvaardig is, je leert hier zo snel zo veel. Ook de filmpjes van Havanna zijn geweldig. De reviews van heel veel andere forummers ook, allemaal super goed.
 
Titel: "rising star" of "fast learning rookie" voor mensen die nieuw waren en erg snel de materie in zich op nemen.
 
Ik wil graag Dibbuz nomineren voor een platinum medaille. :party:

Hij geeft uitstekend advies en als je hem een PM stuurt met een vraag krijg je altijd een correct antwoord terug. Verder helpt hij waar hij helpen kan. Helemaal top!


Weet alleen niet of er een platinum medaille bestaat :weetniet
 
Bedankt Mr Music! Altijd leuk om zulke dingen te lezen. Top!
 
Als er een medaille is voor t meest origenele onderschrift en avatar,dan nomineer ik Rodders (Jan) hiervoor.
Lig hier helemaal krom:D
 
Er zijn zoveel mensen die ik kan nomineren.
Maar ik weet niet of daar medailles voor zijn.

Ben wel benieuwd waarom ik een medaille verdien trouwens?
 
Als je een medaille hebt, krijg je dan extra spekkies bij je bestelling? ;)
 
@ bart België en Bart Budel: graag gedaan, ik ben graag het zonnetje om je dag op te fleuren.

Ontopic:
Ik denk dat de meeste die nog een medaille verdienen hier al wel zijn voorbij gekomen.
stimpy: voor hulpvaardigheid
bert: al het werk achter de schermen
bartr123: hulpvaardigheid op en naast het forum.
alteaniels: hulpvaardigheid