• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Iedereen verdient toch een medaille die een positieve bijdrage leverd aan het forum? Kom hier ook voor de gezeligheid, zat al jaren niet meer bij forums. Dit is het eerste forum in jaren waar ik mij bij aangemeld heb. Bij het Audi en Autoweek forum ben ik 3/4 jaar geleden bij weg gegaan. Wat een kritiek en afgunst daar. En je bent gelijk een luchtfietser als je geen foto's plaatst van je auto.
 
Audiforum afgunst??..........ben ik niet met je eens, zijn er zat die daar met Oudi's rondrijden, van afgunst heb ik nooit iets gemerkt, of je nu een RS6 of een Type89 of nog ouder hebt. Autoweek weet ik niet.
Maar rukkers heb je overal..................
 
Ik verdien wel een medaille, omdat ik elke keer ruzie maak met mijn vrouw als ik weer een bestelling plaats. rofl

Zonder gekheid, iedereen weet wel wie van meerwaarde ( ik nog niet) is op het forum en er heerst zo een leuke sfeer.
Ik wil iedereen bedanken voor de positieve instelling. :)^
 
Paulus de Boskabouter zei:
Iedereen verdient toch een medaille die een positieve bijdrage leverd aan het forum? Kom hier ook voor de gezeligheid, zat al jaren niet meer bij forums. Dit is het eerste forum in jaren waar ik mij bij aangemeld heb. Bij het Audi en Autoweek forum ben ik 3/4 jaar geleden bij weg gegaan. Wat een kritiek en afgunst daar. En je bent gelijk een luchtfietser als je geen foto's plaatst van je auto.

Het detailingtopic op Autoweek is nog een van de weinige topics waar de sfeer nog goed is. Wel een hoog Dasty gehalte: er zijn een paar hardnekkigen die Dasty verheven hebben tot hét reinigingsmiddel. Op de rest van het AW forum is er een hoog banboy gehalte van diverse merken. Elkaar afzeiken kunnen ze goed, waarbij er diversen zijn, die net op de brommert mogen rijden

Ik weet niet hoeveel lintjes iemand kan krijgen, maar Patrick (Nicknameless) doet ook daar een stevige duit (in het verleden vaker dan nu) in het zakje hoe het wel moet. Uiteindelijk heeft dat mij ertoe gebracht om hier te gaan kijken. Hij mag wat mij betreft nog wel een extra waardering krijgen
 
Rolf zei:
Audiforum afgunst??..........ben ik niet met je eens, zijn er zat die daar met Oudi's rondrijden, van afgunst heb ik nooit iets gemerkt, of je nu een RS6 of een Type89 of nog ouder hebt. Autoweek weet ik niet.
Maar rukkers heb je overal..................

Nou afgunst niet, maar voor luchtfietser worden uitgemaakt. Niet willen geloven dat een 22 jarige (was toen 22) een 1 jarige A2 koopt en een '99 A3 bezit. Ik had een afspraak met de dealer gemaakt om de auto op een bepaalde datum op te halen. Twee dagen voor de aflevering kwam er een telefoontje dat de aflevering een week werd opgeschort door ziekte onder personeel. Tijd gebrek. Kan gebeuren toch? Ik melde dat op het forum en meteen word je voor luchtfietser uitgemaakt. En dat je een wannabee bent. Dus het is zelfs zes jaar geleden dat ik daar al weg ben.
 
Piieeeppp, MK-us trekt even de handrem aan :LOL
Weer terug gaan naar de grote hamvraag: wie verdient een (extra) medaille?!
 
Ik gooi 'm nog een keer omhoog, waarom:

Ik wil .... nomineren, omdat:

steeds meer respect krijg voor zijn reviews, tipc, behulpzaamheid en nog belangrijker .... hij weet kort en bondig de boel goed samen te vatten in een geweldig advies.
Net weer stukje gelezen m.b.t. het gebruik van de juiste pad en middel en Jan aka Rodders sloeg linea recta de spijker op den kop.

Wil nog wel stukje verder gaan, menigeen van wat Jan naar voren brengt mag zo een sticky worden ( liefste gebundeld in boekvorm ).
Hobbel nu paar maanden rond, snap er soms nog steeds de ballen van ( mis ook gewoon de praktijkervaring schat ik zelf zo in ), maar Jan weet mij ( om maar even dichtbij te houden ) toch snel op het juiste spoor te zetten

Kortom, O Grote Meesters der CarClean, buig over de aangegeven handvaten en verdeel de buit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze wil ik nog even "uppen", toch wel nieuwsgierig wie zijn / haar daden beloond gaat zien worden in de vorm van een vaantje
 
ik weet nog wel iemand die voor een nominatie in aanmerking komt: mk-us. Zijn bijdragen zijn hulpvaardig en bovendien dragen zijn posts mede bij aan de goede sfeer op het forum. :)^
 
Dank je wel Martin !

Ik zelf ben alleen van mening dat ik veeeel te weinig praktijk-testen en praktijk-ervaring heb.
Probeer wel zoveel informatie door te sluizen, maar is dan toch wel papegaaien van hetgeen anderen zelf hebben geplaatst en ervaren.
Zie mij zelf eerder als een soort levende-forum-zoekfunctie :D
 
Jim (onze CG man) komt in mijn ogen zeker in aanmerking voor een vaantje.

Er komen regelmatig reviews van hem voorbij, die een verrijking zijn voor het forum..
 
De medailles zijn geupdate. Maar het is zeer lastig om alles dekkend te krijgen. Er zijn heel veel nuttige mensen aanwezig op dit forum. Vind je dat ik iemand vergeten ben? Dan hoor ik dat graag!