• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Hopelijk wanneer ik bij de nieuwe werkgever aan de slag ben en meer tijd heb voor detail klusjes haal ik hopelijk een keertje een medaile.
Het is geen pré maar wel een erkenning.
 
Hey dit topic had ik nog niet gezien, ik heb ook een medaille thanks hiervoor geeft stiekem toch een zetje in de rug om zo door te gaan ;)
 
Bij deze wil ik graag Binetie nomineren in het kader van zijn hulpvaardigheid maar ook als detailer.
Ik ben zelf vrij nieuw maar ik verbaas mij over de ongelooflijke toewijding van sommige forumleden.

:party:
 
Mk-Us verdiend er na mijn mening nog wel eentje waarom,altijd een duidelijke verwoording van tekst en duidelijke aanvullingen op verschillende posts!!!!8-o
gr J aka ZW10
 
Dank U, ben zelf van mening dat ik deze maar eerst goed moet vasthouden.
Net als detailen, superstrak krijgen is niet zo heel moeilijk .... het regulier goed bijhouden is een vak apart.
Staan wel aantal dingen op de stapel om te beschrijven hoe ik het ervaren heb, en waarom tot een bepaalde keuze ben gekomen tot de aanschaf etc.
Be warned, zal wel weer een lap tekst worden HAHA
 
wat is eigenlijk de betekenis van een medaile?
ik vind dat het niet echt heel veel toevoegd, buiten status.

ik vind dat er in een forum eigenlijk geen "rang-en" horen te zitten (buiten mods om)

iedereen is voor mij gelijk
 
+1

Iedereen weet wel hier op het forum wie het actiefst meedoen aan dit forum en daardoor het benodigde respect krijgen.

Iemand kan zich in de picture spelen door een paar weken heel actief te zijn en zo een medaille te krijgen.

Ik zie ook regelmatig dat mensen die een medaille hebben helemaal niet zo actief zijn. Misschien wel actief, maar ook niet continue.

Niemand moet mij nu verkeerd begrijpen of zo hoor, het is maar een mening.
 
Wil er nog wel 1 nomineren.

What about Havanna. Altijd zeer mooie reviews, met mooie auto's, goede uitleg........... en ga maar door.