• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Ach, laat het uitdelen van medailles maar gewoon over aan de dames en heren van carclean zelf.
Als er mensen zijn die een medaille verdienen, valt het hun echt wel op.
 
Dit topic heet toch: Wie verdient volgens JOU een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Of zie ik dit verkeerd? :weetniet
 
Wat mij betreft verdient picasso een medaille wegens gulheid :ja (zie subforum "Wat is je laatste aanwinst" post #540).......of toch minstens een pluim op zijn hoed :grinning:
 
Ik zou RST-Smurf voor willen dragen voor de medaille Hulpvaardig Brons.

Het valt mij al maanden op dat RST-Smurf bijzonder vaak mensen met problemen aanbiedt om bij hem in zijn detail werkplaats aan het werk te mogen.
Daarbij is RST-Smurf dan ook nog zo aardig en enthousiast om de gast-detailer te helpen bij zijn werkzaamheden.
Voor zover ik weet doet hij dit uit vriendelijkheid en behulpzaamheid en niet uit geldelijk gewin.

Zeer Hulpvaardig dus naar mijn mening.
 
Aficior zei:
Ik zou RST-Smurf voor willen dragen voor de medaille Hulpvaardig Brons.

Het valt mij al maanden op dat RST-Smurf bijzonder vaak mensen met problemen aanbiedt om bij hem in zijn detail werkplaats aan het werk te mogen.
Daarbij is RST-Smurf dan ook nog zo aardig en enthousiast om de gast-detailer te helpen bij zijn werkzaamheden.
Voor zover ik weet doet hij dit uit vriendelijkheid en behulpzaamheid en niet uit geldelijk gewin.

Zeer Hulpvaardig dus naar mijn mening.

Ik sluit mij hier bij aan. Ontzettend aardige kerel, zeer nauwkeurig in zijn detailwerk en altijd bereid om andere mensen belangenloos te helpen. Ik gun het hem zeker..
 
Maak er dan maar meteen zilver of goud van.
Het is niet alleen de goede en positieve inbreng op het forum, maar zoals net maar weer bewezen de onzelfzuchtige en geweldige inzet om een ander uit de brand te helpen.
Is het een enkele keer dan zeg ik "swah, super maar we gaan weer verder", maar als je verder struint dan zie je dat Iwan de Verschrikkelijk Smurf veelvuldig een ander bijstaat met raad en daad
met de daarbij benodigde middelen die ook niet uit de lucht komen vallen.
Voor zover het ook maar enige waarde heeft ( dan wel aan gehecht wordt ) is mijn mening dat RST-Smurf er een mooie plak bij mag krijgen.
Sure, we doen het met zijn allen en de ene heeft meer tijd/gelegenheid/middelen dan de ander, het gaat er bij mij om dat deze zoals aangegeven onbaatzuchtig gedeeld worden met menigeen terwijl het allemaal geen moeten is !
 
Wat mij betreft krijgt Paulus een mooie medaille. Hij is een actieve forummer, geeft goede adviezen en komt bij over als een topper.
 
Eens met MK-US. Ik heb alleen geen idee of je eerst moet beginnen met Brons, alvorens je een Zilveren of Gouden exemplaar kunt krijgen.
Feit is in ieder geval dat Super RST-Smurf niet schroomt om een ander te helpen in de breedste zin van het woord.

En ik denk zeker dat zijn hulpvaardigheid maakt dat beginnende detailers zich hier meteen zeer welkom voelen, omdat RST telkenmale weer meteen aanbiedt om hen persoonlijk te helpen met hun problemen.

Ik zou trouwens denken dat zijn medaille Frequente Detailer inmiddels ook wel kan worden opgehoogd, maar ik ken natuurlijk de criteria niet.
 
Mooi onderbouwd mk-us en Aficior! Smurf verdiend gewoon heel veel respect, hij staat voor iedereen klaar. Als iemand een gouden medaille verdiend is hij het wel.
 
Bedankt Wouter! Had het nog niet eens gezien :schaam Bedankt CC crew voor de medaille :cool: Was trouwens niet nodig geweest hoor.