• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het een hele "eer" vind , om ook een medaille te bezitten :ja

Aan ieder die me hiervoor voorgedragen heeft : BEDANKT !!!

De opnames namen liefst 4 volle uren in beslag , zie je ook aan de foam die al helemaal opgedroogt is op foto 3 .

Heb nog enkele foto's gevonden :
Snel nog enkele gg's besteld bij cc voor de opnames :-"
reportagevrt018.jpg

In het begin mocht ik de "wieldingen" niet plaatsen ......
reportagevrt008.jpg

Veel stops en opnieuw met als resultaat : opgedroogde foam ]-0
reportagevrt014.jpg

+
reportagevrt021.jpg


En zo zag de wagen er uit na de opnames : (enkele uren later...)
30042012005.jpg

:cool:
 
Dus jij werd er ook een beetje gek van dat alles steeds weer overnieuw moest om het goed op film te krijgen?
En dat terwijl je net lekker bezig bent!
Ik was blij dat ze opgerot waren na 5uur!
 
Idd , het was zelfs nog de bedoeling om NA de opnames , de auto NOG eens te wassen en dan zouden ze me niet meer onderbreken en enkel beelden schieten .

Is niet meer doorgegaan omdat ze zelf nog naar een andere locatie moesten...
 
Helemaal top Danny! Wel volgende keer even je voeten vegen als je binnenkomt in huis ;).
 
Prachtig filmpje !!! :)^

Ik had helaas de late, maar heb het opgenomen in de herhaling !

Iedereen hier herkent er wel een stukje van zichzelf in, vrees ik ... :party:

Zeer wel verdiende medaille ! Proficiat !
 
Proficiat Danny, knap.

Een BV :Din wording en mooi verteld. Je hebt echt TV talent in je bloed zitten.

Heb het zelf niet gezien maar mijn schoonvader kwam gisteren binnen met de mededeling "Hebt ge zojuist 1000 Zonnen en garnalen gezien, er was er ook zo ene op die zijn auto poets zoals gij alleen die man had nogal wat meer opbergboxen dan gij zenne. Het was een man van Antwerpen met zo een Renault monovolume, ammaai de moeite zenne."

Heb hem geantwoord "Dan ken ik hem, is Danny en heb vorig een lange tijd een babbel mee gedaan op de SSD 2011" :D
 
@ Danny , gefeliciteerd met het behalen van je medaille
Heb het jammer genoeg niet gezien .
grtz johan
 
Proficiat Danny. Heb het filmpje aan mijn vrouw laten zien en ze zei dat het precies bij ons was, met de fluwelen handshoenen en het omrijden :)
 
Nogmaals bedankt hoor !

Heb zelfs mijn onderschrift aangepast en het filmpje erbij gezet :-b (denk ik toch )

Ik zal een mailtje sturen naar de VRT om te vragen wanneer het vervolg wordt opgenomen : kleien en polijsten :D

Deze is net gedaan :
(ff geduld , de foto's zijn aan het laden.....)
012-6.jpg

:party: