• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguairs wash&wax vs meguairs gold shampoo & conditioner.

Lexy

Detailing addict
2 nov 2022
139
68
68
Utrechtse Heuvelrug
Hallo,
Ik gebruik al tijden de meguairs wash &wax. Afwisseld met meguairs nxt generation shampoo. Deze laatste is niet meer overal verkrijgbaar. Ik lees goede verhalen over meguairs gold shampoo & conditioner. Nu lijkt mij dat dit qua uitwerking van de conditioner gelijk is aan de wax. Maw een beetje onzinnig om deze gold naast wash &wax te gebruiken. Klopt mijn redenering of niet?
 
Mijn toppers : Dodo Juice - Born To Be Mild of de shampoo van JPN26... Daar verbleekt de NXT bij.
En als je ze eens wilt proberen dan mag je zo 20-25ml komen ophalen... ;)
 
Mijns inziens is je redenering niet correct.
Je trekt min of meer de conclusie dat een conditioner hetzelfde zou zijn als een wax (voor zover je van wax in een shampoo kunt spreken, maar daar gaat het hier niet om).
 
Ok! Die 2 zijn dus niet vergelijkbaar. En idd echt wax is het niet. Maar zo voor tussendoortje.
Het staat nog op de lijst om een keer (voor komende winter ;)) collinite 845 te gaan gebruiken. Deze staat al op mijn boodschappenlijstje van CC.
@MTyn die 2 de je noemt houd ik in gedachten.