• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Ook ik heb alleen de nieuwsbrief van 28-11-13 ontvangen. Ik sta ingeschreven voor de nieuwsflits, maar heb geen enkele ontvangen.
Gelukkig had ik de DAP actie van dinsdag in mijn agenda gezet en verheug ik mij nu op de komst vd postbode met mijn vannacht bestelde DAP900.:)^
 
Ik was de vorige actie misgelopen( misgeklikt eerder :| )

Er was een nieuwsbrief van inderdaad 28-11-13... Ooit gehad niet meer naar gekeken.
Gelukkig hebik het forum in de gaten gehouden.

Ook hier krijgt een DAP900 v2 een nieuw baasje :)
Mooi verjaardags/kerstcadeau... (vandaag jarig!)
 
King_TuuR;348984 zei:
Idem hier,
Ik heb die gehad met de Monello NON ferro en die met de 3 dap korting codes. Verder geen meer gezien. Of waren dat de enige?

Grtz

Er zijn totaal 2 nieuwsflitsen verstuurd, de derde komt nog (ik vind het hilarisch al die onrust over onze mails).
 
komt denk ik dorodat de frequentie beetje onduidelijk is.
eind nov een aanbieding die pas start in December.
Daar tussen de 3xDAP aanbieding en alle losse aanbiedingen erbij...

wel spannend!
 
Tim;348987 zei:
Er zijn totaal 2 nieuwsflitsen verstuurd, de derde komt nog (ik vind het hilarisch al die onrust over onze mails).

Panisch zeg ik u. Ganse nachten wakker gelegen. 3 nieuwe laptops gekocht omdat ik dacht dat ze niet werkte en ohnee wacht eens even... Das overdreven rofl

Wil gewoon wat leuke spullen bestellen:D (mogen we tips geven ;) ) Dus vol spanning wat er nu uit de bus komt
 
Marek;348988 zei:
komt denk ik dorodat de frequentie beetje onduidelijk is.
eind nov een aanbieding die pas start in December.
Daar tussen de 3xDAP aanbieding en alle losse aanbiedingen erbij...

wel spannend!

Jullie halen de nieuwsbrief (verzonden 28 november) en de niewsflitsen door elkaar. ;)
 
Is er geen regen meer gevallen in Berkel & Rodenrijs? Enkel op 19/12 is er een bericht op facebook verschenen over de "LetItRain" actie.
 
@Maikel_rox inderdaad, maar de code werkt niet. Als je ze ingeeft krijg je "Deze code is niet geldig"
 
Als ik vandaag voor meer dan 50€ bestel en vrijdag ophaal krijg ik dan ook die Gyeon shampoo cadeau?
Ik ben ingeschreven voor de oliebollenavond en kom uiteraard ook :ja
 
Ook voor ons is het kerst. We kunnen niet altijd binnen een uur reageren. Volgens mij is de shampoo gratis als je voor 75 euro aan Gyeon bestelt dus niet i.c.m. andere producten. Daarnaast doen de Gyeon producten niet mee met de LetItRain actie. Daar is deze maand 10% op.
 
Nee dat snap ik, niet negatief bedoeld.
Ik doelde op de nieuwsbrief voor de oliebollenavond.
Wilde weten of dat alleen geldt op de dag zelf in Berkel. Die Gyeon actie.
Anders bestel ik nu alvast vandaar.

===========
Kom een lekkere oliebol happen met een glaasje glühwein op vrijdag 27 december tussen 17.00u en 21.00u! Natuurlijk zorgen wij op deze avond voor een leuke actie:
Elke bezoeker krijgt een gratis Gyeon Q²M Bathe Shampoo t.w.v. €13,99 bij een aankoop van € 50,- of meer!
Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf je hier in.
===========
 
Ik was die alweer vergeten. Zou het niet weten of dat ook geldt als je vandaag bestelt.
 
Heb besteld net, heb gekozen voor betalen in de shop.
Neem aan dat carclean dicht is met de kerst.
Dus ophalen tijdens de oliebollen avond.
Ik zie wel of de actie zo ook geldt :ja :)

Fijne dagen en tot vrijdag ;)
 
Oei dus moet ik mijn order annuleren en jullie tussen het eten van de oliebollen alles opnieuw laten zoeken?

Anders had ik voor dat ene product de letitrain code nog moeten gebruiken.
 
Tim;349079 zei:
Het antwoord is: nee. Orders moeten op de avond zelf geplaatst worden.

Nou dat is dan lekker.
Denk ik slim te zijn door alvast een bestelling te plaatsen om deze op de oliebollenavond mee te nemen en af te rekenen , zodat jullie deze niet op de avond zelf klaar hoeven te maken.
Blijkt nu dat de aanbieding dan niet geldt.
Zo maar eens kijken of ik nog kan annuleren.