• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna final finish

@ chost10,

De verwachting was rond 22 April, het kan altijd uitlopen door allerlei omstandigheden.

Tim zei:
Ik kijk in mijn glazen bol en zie helaas nog niets over de wax, maar wat ik wel zie is:

- Raffini Mezzo 1 liter
- Raffini Finale 1 liter

Ik zie ook een leverdatum: 22 april. :ja
 
Dus als ik het goed begrijp is het verschil in glans op de volgende volgorde?

Menzerna super finish, Monello Finale, Menzerna final finish?

Is de Menzerna intensieve polish wel hetzelfde als Monello mezzo?

Is er verder nog een specifiek verschil behalve de etiketten van deze merken?,^^
 
Ik had ook nog een vraagje

De menzerna intensiv polish en de menzerna final finish zijn beiden behoorlijk leeg. Welke monello's kan ik hierrvoor in de plaats nemen?
 
Ik heb mijn bestelling net binnen gehad maar ipv intensiv polish zat er een literfles power finish in. Is dit dezelfde? Er zat overigens geen CC sticker op.
 
mail / bel in dit soort gevallen even met CC headquarters, heb je het snelst een goed antwoord denk ik dan maar zo ;)

Als je de post ( #26 ) bekijkt dan zou ik zeggen: nou nee, de intensive is grover :(
 
Is Power Finish (PO 203 S) niet een 'gemaksproduct'?

Kan me trouwens wel herinneren dat er weleens labels verwisseld zijn bij Menzerna producten.
 
ik heb even mijn factuurhistorie bekeken maar de vorige keer dat ik menzerna Intensive Polish (250ml) heb gekocht heb ik ook Power Finish gehad. Ik denk dat het wel klopt.

Daar zat wel een CC sticker op met hoe het in NL heet.


Wel vermoeiend al die namen, kan dat niet handiger?:D



Tenslotte nog een vraagje @CC

Blijft menzerna wel in het assortiment?

Ik heb nu 1000ml intensive polish en slechts 250 ml Final Finish gekocht. Te verwachten is dan natuurlijk dat die Final Finish al snel op is (meerdere flesjes bestellen kon niet, was ook op)

Het assortiment is nu zo goed als leeg. Komt er ooit nog Menzerna binnen?
 
@ nicknameless

Ik las hierboven dat Finale net boven Final Finish zit. En die final finish op zwarte lcpad finisht nu net zo mooi op een rode zachte lak van een Grande Punto.

SSR1 was al te zwaar om mee te finishen op de GP, ik ben bang dat Finale weer te sterk is.

Ten tweede ben ik zeer tevreden over Menzerna, dus waarom zou ik overstappen op Monello ;)
 
Thegame1512 zei:
Ik las hierboven dat Finale net boven Final Finish zit. En die final finish op zwarte lcpad finisht nu net zo mooi op een rode zachte lak van een Grande Punto.
Ten tweede ben ik zeer tevreden over Menzerna, dus waarom zou ik overstappen op Monello ;)
Zoals veelvuldig herhaald op dit forum: Menzerna = Monello
Enige verschil is de verpakking, niet meer - niets minder.
 
@chost,
als jij die gaat bestellen, dan vind je het vast niet erg om 3 padjes mee te laten komen?:D

(de RE is niet te krijgen in nl)
de re is hetzelfde als de po85rd, alleen dan met iets meer olie-en
 
We hebben een heel goed alternatief:Monello Raffini ;)