• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna final finish

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Is deze Menzerna Final Finish - PO85RD niet meer in een liter te krijgen ? Ik vind deze juist super werken.
 
Dan moet ik iedere keer voor 1 flesje bestellen:-" (dat vind ik erg:grinning: ) , wat ik bedoel dat het wat makkelijker is. En met welke type nr Menzerna kun je de finish van Monello vergelijken ?
 
Neem gewoon de Finale. Deze zit tussen de Final Finish en de Nano Polish (106FA) in. Lijkt er in ieder geval ontzettend op.
 
Dibbuz zei:
Neem gewoon de Finale. Deze zit tussen de Final Finish en de Nano Polish (106FA) in. Lijkt er in ieder geval ontzettend op.
Thanx :)^ De pro900 was al besteld dus vullen we de rest van het monello setje maar aan incl de finale.
 
ZIt net ff naar m'n flesje Final Finish te kijken, zie ik dat er een sticker van CC op zit waarop staat dat het hier gaat om Super Finish Nano. Het etiket van Menzerna zegt dat het Final finish is.
Wat is het nu? Hoe kan ik dit te weten komen?
 
Als ik het goed heb begrepen van Dennis, is de (Monello/Menzerna) Final(e) Finish hetzelfde produkt, alleen zit er in de Nano Super Finish iets meer van dezelfde korrel.

Even een simpel voorbeeld:

Als er in de Finale 10 korrels per 100ml zitten, dan zit er in de Nano 30 korrels per 100ml

Zo moet je je het voorstellen.
 
Dat zegt ook niemand, alleen Tim geeft aan dat er weinig verschil tussen beide zit. Dan kun je beter Mezzo hebben met meer "cut" .
 
ja, maar dan heb je alsnog finale nodig, of final finish, of nano finish.

om te finishen

of begrijp ik het verkeerd?
 
Mezzo is een medium polish, Final Finish is de nabewerking. Nano polish is ontwikkeld als 1 staps product.
 
Dank je voor de uitleg, Dibbuz. Ik dacht dat er meer verschil tussen super finish en final finish zat.
@ Aron: Final Finish had ik al, maar goed. Volgende bestelling maar een flesje Mezzo meebestellen. ;)