• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes W124 E60 blauwzwart

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
Detailing Mercedes W124 E60

Zaterdag stond er een Mercedes W124 op het programma, de detail van deze auto was al een aantal keren afgezegd vanwege gezondheid, weer, vakantie….maar uiteindelijk toch een geschikte dag kunnen vinden.

De auto bij aankomst

Foto-Z8CZN6YQ-D.jpg


Foto-Y4AOA7JH-D.jpg


Als gewoonlijk de auto gewassen en gekleid en de velgen gereinigd met APC.
De vervuiling was gering al werd de lak wel wat gladder.

Na deze behandelingen eerst maar eens een testspot gemaakt en al snel bleek de harde lak van de ooster buren, wol nodig te hebben om de grijze waas te verwijderen.

Na 1 ronde wol en inizio

Foto-L6KHLC3Z-D.jpg


Foto-VEMGLIKW-D.jpg


En ook de reflectie kwam weer terug

Foto-PYN6L46F-D.jpg


De wol na behandelt met mezzo en witte pad op de excentrische machine waardoor de flake lekker door de lak heen sprong

Foto-WT4FSEKB-D.jpg


Daarna een rondje finale op de groene pad , waar ik geen foto’s van heb en de lak gevoed met de blackhole van poorboys

Na de glaze de velgen aangepakt. De alu velgen hadden een waas. Deze behandelt met de alu polish van Mothers en enkele delen met de poorboys professional polish.
De binnenzijde van de velgen heb ik met de dap aangepakt en een oude witte pad.
Voor

Foto-SFPTUVLT-D.jpg


Foto-KO8BGPGG-D.jpg


Foto-46ZSGHJO-D.jpg


Na de velgen de auto in de collinite 476 gezet om de bolide lekker door de winter te helpen

Foto-IDOUQYD3-D.jpg

Foto-38DNYY74-D.jpg


Foto-Q7L67FEZ-D.jpg


Foto-TGTTX3UO-D.jpg


Foto-SGPL36ML-D.jpg


Thats all folks!!
 
Mooie show-off , wagen ziet er weer als nieuw uit.

Ti's echter geen echte late E60, of in ieder geval 1 met missende onderdelen. :)_[]
 
Mooi resultaat, vind het wel een op het randje auto qua looks als je begrijpt wat ik bedoel...
 
Naar mijn smaak ruim over de rand met zulke velgen, maar goed ieder zijn smaak.
Voor de rest weer een keurige Benz.
 
Prachtig resultaat en die velgen :heart_eyes:
Ben niet zo van de ster op de kap maar deze mag er zeker weer zijn!