• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metroplitan: 4HP of 8HP?

Down Town

Detailing addict
30 jan 2010
99
52
42
Ik wil een blazer aanschaffen voor het droogblazen van de complete auto om de kans op swirls te minimaliseren.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar nergens is er een duidelijk antwoord geformuleerd.

Ik zie Dennis zijn Leon sneeuw vrij blazen met de 4HP maar is deze voldoende om na het wassen de auto droog te blazen?

Dat de 8HP de sterkste is begrijp ik, maar is het ook nodig?:rules
 
Paar keer met de 8pk aan de gang mogen gaan, dat ding gaat echt los gewoon. De 4pk is perfect voor velgen en kieren, de hele auto kan maar de 8pk doet dat net even wat makkelijker.
 
Hei is de vraag if je € 219,00 of € 397,00 wilt betalen,ik heb zelf de 8HP,en deze blaast me een partij lucht.
Het nadeel is dat deze meteen een stuk groter is,de 8HP zal je niet gauw op je rug binden om de auto ff sneeuwvrij te blazen.
 
Ik gebruik de 4HP om mijn auto droog te blazen (gebruik geen droogdoek)
ik heb geen 8HP genomen vanwege het geluid.....maar natuurlijk is het wel wat Dibbuz en Bartr123 aangeven de 8HP doet het net even sneller ;)
 
En draag echt gehoorbescherming! Zowel met de 4 als de 8pk!!!
 
Toevallig ben ik al geruime tijd aan het zoeken naar zo'n apparaat.
Diverse merken gezien zoals Metropolitan en Aeolus en diverse andere merken maar het probleem is........ de euroos....
Wat een geweldige tijd voor een groupbuy...... denk ik..... hoop ik....... droom ik van......
De extractor was toch ook een schot in de roos???

En nu maar hopen dat Tim dit leest.....:-"
 
Vandaag in de tempel beide apparaten bekeken, 8HP gaat inderdaad hard, misschien wel te hard.

Ik zet alvast de 4HP op de verlanglijst, hopelijk ook hier eens een groupbuy.:)_[]