Naar aanleiding van het topic van Hans (Redcat) begonnen mijn handen ook te jeuken. Gelijk de motorkap geopend en aan de slag gegaan. Het was de eerste keer dat er schoongemaakt werd onder de kap. Voorheen haalde ik alleen afgevallen blad er onderuit.:schaam
Eerst bijna al het kunststof gedemonteerd. Nu snap ik waardoor je bij een garage al 100 euro kwijt bent voordat ze aan de reparatie beginnen.
Vervolgens alles goed gereinigd met met een kwast en APC 1:4 omdat alles erg vettig was.
Hierna alles behandeld met PB Trim Restorer.
De gootjes langs de spatschermen gereinigd met APC 1:10 en gepolijst met SSR1 op een oranje Monello handpad. Vervolgens een flesje Meg's NXT 2.0 gepakt en de gootjes in de wax gezet. Om het wat te vergemakkelijken de nodige klemmetjes en boutjes verwijdert.
De afterpics:
Poppetje gezien....Kastje weer dicht...:-b
Bedankt voor het lezen
Eerst bijna al het kunststof gedemonteerd. Nu snap ik waardoor je bij een garage al 100 euro kwijt bent voordat ze aan de reparatie beginnen.
Vervolgens alles goed gereinigd met met een kwast en APC 1:4 omdat alles erg vettig was.
Hierna alles behandeld met PB Trim Restorer.
De gootjes langs de spatschermen gereinigd met APC 1:10 en gepolijst met SSR1 op een oranje Monello handpad. Vervolgens een flesje Meg's NXT 2.0 gepakt en de gootjes in de wax gezet. Om het wat te vergemakkelijken de nodige klemmetjes en boutjes verwijdert.
De afterpics:
Poppetje gezien....Kastje weer dicht...:-b
Bedankt voor het lezen