• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Volvo 245 uit '88 (bijna klaar!!) uiteraard met foto's

Ziet er weer prachtig uit,maar dat verweren van je lak op zo`n korte termijn is toch wel iets om navraag over te doen.
He lijkt wel met het `òpnemen` van de druppels of je lak niet verzegeld/afgesloten wordt,vreemd.
 
Nou ik vind de auto er weer prachtig uit zien.
Zo'n grote Volvo blijft ook een imposante wagen. Zo enorm groot :eek:
 
Voor een beter uitziend dashboard: https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Natural_Look_Dressing_473ml_PB-NL16_100729

Verder een fraaie "Tank" :cool:
 
@Starck: Kocht hem ooit voor de laadruimte, maar hij heeft meer voordelen. Zo groot is'tie overigens niet (ik meen 4,89 van bumper tot bumper 8-()) ) maar de verlaging haalt een trucje uit met je ogen. Maar da's helemaal niet erg :-b

@Rolf: yep, ben er bekend mee. Op het moment van ingeving had ik alleen niets anders voorhanden. Dan maar doen met wat ik heb. 5 Juni ben ik op de clinic, meteen maar eens het juiste spul meenemen :ja