• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mogelijke sinaasappelhuid, kan dit worden gepolijst of moet het opnieuw gespoten worden?

Ik zit te kijken om de dap900 set te kopen. Helaas is die niet meer beschikbaar. Maar ik las dat ik daarmee zelf kan polijsten zonder groot risico voor beschadigingen.
 
Inderdaad. Ik denk dat je zeker wanneer spuitwerk gedaan is, jij een prachtige zwarte auto kunt hebben, maar dat deze auto eerst eens door een detailer flink verzorgd moet worden.
Vergeef me, maar jouw auto LIJKT wat verwaarloost. Denk niet door jou, want jij bent nu lid, maar het verleden dient te verdwijnen. Zeer positief bedoeld hoor.
 
Dap900 uitverkocht? Alleen de dap900 plus maar je moet kijken naar de dap900.

Je hebt gelijk. Ik keek verkeerd.
Is de dap500 voldoende of kan ik meteen voor de 900 gaan?

Inderdaad. Ik denk dat je zeker wanneer spuitwerk gedaan is, jij een prachtige zwarte auto kunt hebben, maar dat deze auto eerst eens door een detailer flink verzorgd moet worden.
Vergeef me, maar jouw auto LIJKT wat verwaarloost. Denk niet door jou, want jij bent nu lid, maar het verleden dient te verdwijnen. Zeer positief bedoeld hoor.

Klopt helemaal. De vorige eigenaar was een rijke meneer die ook nog eens woonde in een bebosde wijk. Heeft de auto bijna nooit gewassen denk ik. Ik heb hem nu 2 maanden en gisteren alleen een korte wasbeurt gegeven en hij lijkt al vele malen nieuwer.

Ik moet eerlijk toegeven; voordat ik deze website kende wist ik niet meer dan wassen in een wasbox, carwash of met de hand maar dan alleen wassen en droogpoetsen en alles ook nog met 1 emmer....
 
Ik zou meteen voor de 900 gaan. Deze is niet heftiger of agressiever dan de 500 maar heeft wel iets meer bite bij zwaardere pads of polijstmiddelen.
 
Zo te zien is de basislak niet droog geweest voordat de blanke lak erop is gegaan,er zit dus nog vocht in de onder de blank lak.
Dit veroorzaakt dat de blanke lak gaat wrinkelen en zacht zal aanvoelen.
Enige oplossing is alles eraf schuren opnieuw in de grondverf en opnieuw laten spuiten.

Gr edwin.