• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

De rechtse zeker niet.
Tussen de middelste en de linkse zie ik eerlijk gezegd niet veel verschil. Toch een lichte voorkeur voor de linkse uiteindelijk (dus toch een klein sublimaal verschil?)
 
De middelste is iets dieper gegraveerd, links is subtieler en waarschijnlijk de mooiste keus na de anodisatie. Door de anodisatielaag wordt het geheel iets matter en donkerder, waardoor het contrast met de gegraveerde letter groter wordt.
 
Erg mooie pot Tim, ik houd me nog steeds aanbevolen voor pot nr 99.

Bij normaal anodiseren wordt het opppervlak inderdaad een stuk matter, donkerder hoeft trouwens geheel niet hoor, maar dat ter zijde. Een andere optie, als jullie de glans zoveel mooier vinden is glans-anodiseren, hiermee breik je niet de glans van polijsten maar komt er aardig dicht bij in de buurt. Misschien is een kleur anodisatie ook nog een mooie optie, een beetje afhankelijk van de kleur van de wax die erin komt.

In ieder geval ben ik wel blij dat jullie er voor hebben om te anodiseren. Niet anodiseren zou zonde zijn omdat de pot er dan echt vrij snel slordig uit zou gaan zien. Dus goede beslissing.

Als je meer wilt weten over glans anodiseren weet je me te bereiken, dan geef ik je wat meer info.

En nogmaals, erg mooie pot en afgaande van de info over de wax moet er bij mij natuurlijk 1 of indien mogelijk 2 potten komen.
 
Je kunt hem natuurlijk ook in steellook laten annodiseren, krijg je bijna de uitstraling van rvs......supermooi :heart_eyes: en daarna pas graveren idd, krijg je net dat kleine beetje extra :)^
 
Je zou eens moeten kijken naar Bang en Olufsen. Die jongens kunnen toveren met aluminium. Mooie zacht glanzend geanodiseerd.
 
Ibridokistje.jpg