• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

EGT zei:
Ben benieuwd naar het verschil tussen deze wax en een Do Do Super Natural 2.0.

Dit zijn twee totaal verschillende waxen. Supernatural is een pure carnauba wax zonder kleur en geur en zonder synthetische bestandsdelen.

De Ibrido is een hi-tech hybridewax en zal qua standtijd de Supernatural moeten kunnen verslaan. Tevens zal deze wax makkelijker in gebruik zijn.
 
Tim zei:
Dit zijn twee totaal verschillende waxen. Supernatural is een pure carnauba wax zonder kleur en geur en zonder synthetische bestandsdelen.

De Ibrido is een hi-tech hybridewax en zal qua standtijd de Supernatural moeten kunnen verslaan. Tevens zal deze wax makkelijker in gebruik zijn.

Als ik hem ooit gebruik moet ik dus meer denken aan de verwerking zoals Fuzion?
 
Hmm dan wordt het interessant, de wax zou dus beter presteren dan de standaard PRO waxes van dodo. Die hebben een kortere standtijd dan SN volgens dodo zelf.

twijfel twijfel :schaam
 
Let op!

Eerder heb ik aangegeven dat de 3 winnaars van de Ibrido-puzzel hun voorkeur uit mochten spreken voor een serienummer. Daaropvolgend ging opeens iedereen zijn of haar voorkeur uitspreken. Die voorkeuren tellen niet als reservering.

Ik krijg een aantal mails en PM's met de vraag of ik, naar aanleiding van de eerder kenbaar gemaakte voorkeuren, reserveringen heb gedaan: nee.

Reserveringen kunnen pas sinds gisteren gedaan worden en zijn alleen geldig ná ontvangst van betaling en op basis van chronologische volgorde.
 
Jammer, nr. 099 had voor mij op verschillende punten een meerwaarde.
Een wax als deze koop je toch op emotie en niet op ratio.
 
Zojuist kregen we vanuit de fabriek ook de foto's te zien van de eerste twee concept-kistjes. De concepten zijn nog niet helemaal correct. De vormgeving moet iets anders, we proberen de kleur van de vlag nog iets te tweaken (is nu te licht / te helder) en de verdeling van deksel / bodem moet nog aangepast worden.

We hebben ze nog niet in het echt gezien, maar qua indeling lijkt de linker het best te voldoen aan onze wensen.

Ze hebben voor deze concepten nog niet de uiteindelijke houtsoort gebruikt en de bekleding van deze kistjes ontbreekt ook nog, maar we wilden de eerste concepten toch tonen:

Ibridokistje2.jpg

Ibridokistje3.JPG
 
@Dibbuz (and other CC-crew),

Nu 010 weer vrij is zou ik deze graag willen hebben ipv de gereserveerde nr 222.

Alvast bedankt!

Greetz Rob aka Vadebo


Ps: als Rotterdammer zijnde is zo'n 010 natuurlijk meer dan welkom ;)