• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Klei gesmolten?

Je kan de groene klei omruilen voor de softere witte als je wilt. Deze heeft geen/nauwelijks marring, niet meer of minder dan Mother's of Meguiar's.
 
Tot wanneer geld dat omruilen Dennis. Ik heb ook nog een doosje staan.
Over die grijze versie inderdaad wel betere verhalen gelezen.
 
Ik heb hier nog aantal stukken van de groene klei liggen. Zowel nieuw als gebruikt.
Dus sluit me aan bij Addy.
 
+1; heb ook nog een beetje (iets minder dan de helft t.o.v. een nieuw stuk) groene klei liggen; tevens ongebruikt mocht het er toe doen.
 
Hier hetzelfde, heb meer dan de helft van mijn groene klei die ik vorig jaar bestelde nog ongebruikt in het doosje liggen. Werk veel liever met mijn Meguiar's. Ik gebruik de groene Monelloklei enkel nog als reserve als toevallig mijn andere klei op is.
 
Toch best grappig dat iedereen klaagt over het smelten van de groene bilthamber want de witte smelt ook! Maar daar hoor je niemand over
 
De witte zou niet moet smelten, tenminste niet zoals de groene. Van de witte is veel meer verkocht dan van de groene en wij hebben over die witte nog geen gevallen vernomen?

Nasa;319535 zei:
Hier hetzelfde, heb meer dan de helft van mijn groene klei die ik vorig jaar bestelde nog ongebruikt in het doosje liggen. Werk veel liever met mijn Meguiar's. Ik gebruik de groene Monelloklei enkel nog als reserve als toevallig mijn andere klei op is.

De nieuwe versie is veel zachter dan de groene he. ;)
 
Ik zal van de week een foto maken! Maar het is de witte bilthamber hè niet de witte monello , maar dat is volgens mij exact dezelfde, of niet?
 
Je kan er altijd gewoon mee doorgaan, goed kneden en de klei is weer prima.