• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Wash Mitt vs Megs

Als je de topic kaapt, neem dan ook de spons mee in de test }:)w

Geintje, bedankt jongen, ik heb alleen de laatste Megs, dus jouw test is zowiezo als vollediger :)^
 
@ Tim,

Zal ik doen.
ik weet nog wel dat ik hem uit de verpakking haalde en dacht dat er nog een kartonnetje in zat ofzo, voor de stevigheid :D
maargoed, hij is nu al zachter en komt dus helemaal goed.

@Hans,

:D
spons lijkt niet eens op een washmitt.
kan hem wel met een schuurspons vergelijken die ik nog heb liggen, maar dat heeft ook weinig zin :)
 
Mooie review, ik blijf voorlopig bij de Meg's SE en test de Sponge één dezer die ik kado kreeg, als de Meg's zijn beste tijd gehad heeft zal ik zeker eens die Monello proberen.
 
Thanks voor de review heren gebruik nu nog de mothers lambswool washmit maar ik zal het onthouden voor als er een nieuwe handschoen moet komen:)^
 
Om toch nog even op die Sponge terug te komen, zo ziet de mijne er uit na 3x gebruik en ik ben nergens blijven haperen :roll

001-6.jpg
 
De sponge heeft bij mij hetzelfde probleem. Echter is het gaatje wel wat kleiner. Ik heb express al niet hard gewrongen en zijn "nek omgedraaid". Maar even een kwestie van dicht stikken met naald en draad en probleem zou verholpen moeten zijn.
 
Mijn spons ziet er na een keer of drie toch aanzienlijk origineler uit.

De Mitt wordt soepeler van het gebruik en het wassen.
Inmiddels moet ik 'm met mijn hand erin opbergen in het zakje, terwijl dat eerst ging door hem bij het boord vast te houden.
 
Mijn Sponge is ook begonnen met het binnenste te tonen.
Dit na een tweetal keer gebruiken, en dat zonder uitwringen! Wel gaat ie hier het wasmachine in, op 30 graden en 400 toeren centrifugeren (met de rest mee dus).
Maargoed, eerdaags maar eens wat naald en draad pakken om het op te lossen..
 
beetje offtopic maar wilde het toch even kwijt.

Ik ken maar weinig bedrijven die zulke goede service bieden. Mijn complimenten daarvoor!
 
Moet spijtig genoeg beamen dat mijn spons na 3 wasbeurten hetzelfde probleem toont zoals hierboven .... :( Gelukkig ben ik een mitt-gebruiker ;) .