• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers California Gold Versus Reflection

djoetoep

Detailing trainee
31 aug 2010
4
47
Ondanks dat het een zeer informatieve en prettige website is, is de informatievoorziening toch enigszins toegespitst op enkele merken.

Waarom is er via het Forum nou eigen zo weinig bekend over bijvoorbeeld de
verschillen en ervaring tussen

- Mothers Reflection Kit (Car wax en Top Coat)
- Mothers Ultimate Wax System kit (Step 1,2,3)


Wat is het liefs zou willen weten of deze Mothers Wax (uit beide series) nou witte strepen achterlaat op het rubber. Ik zoek namelijk een lekker systeem wat voor de gewone consument, makkelijk in gebruik is en de wax overal probleemloos op kunt smeren (zoals een Fuzion).

Voor mij is het tevens belangrijk om maar 1 wax (bewuste keuze) te hebben voor zowel mijn zilvergrijze auto als wel mijn donkere parelglans lavagrijze auto

Gr. Marcel:ja
 
Volgens mijn is de reflections het parade paardje en de ultimate de gewone.Ik heb ze bijde in het bezit en ja de reflections(het woord zeg het al)is een sealant achtige look en de ultimate geeft de warme/wetlookaf.
 
Een pure wax laat normaal gezien nooit witte strepen achter op trims. Het zijn voornamelijk cleaners die witte strepen achterlaten. Al heb ik daar bij Synwax nog niets van ondervonden. Het blijft echter steeds opletten!