• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers wax

Heb deze week de mothers fx spraywax gebruikt en ben er zeer tevreden van. Mooie diepe glans, gemakkelijk aan te brengen en een goeie fles/sprayer.
Ik heb het rechtstreeks op mijn auto verneveld en afgenomen met een mf-doek.
Er zat al een laag wolfgang dgps op maar die is niet meer echt aanwezig. Op de beading en duurzaamheid is het wat wachten.

2012-02-21155328-1.jpg
 
Tim is de levertijd van de billet vertraagd of zijn die levertijden vanuit de US altijd zo lang?
want ik zit te twijfelen tussen de mag&alu en de billet,

Heb jij er iets zinnigs over te zeggen, is het eerst mag&alu en dan billet of kan billet ook standalone want dan wacht ik er misschien wel op..
of is de nxt all metal polish een beter alternatief?
 
Zo te zien erg lang geleden dat hier gepost is!Aangezien ik ook goeie ervaring met Mothers heb,even soort van bumpen nadat ik wat gelezen heb op een ander forum.
Er schijnt voor 2014 een aantal nieuwe producten bij te komen.Er komt ook een paste sealant uit waar goeie revieuws over zijn!

Komen deze producten ook in het carclean assortiment?
 
De Mothers Glaze (https://www.Carclean.com/product/Mo...cro_Polishing_Glaze_Step_2_473ml_08100_100217) heeft nog niet zo heel veel reviews wat ik zo 1-2-3 kan vinden, zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Hoe doet deze het bijvoorbeeld in vergelijking met PB White Diamond/Black Hole?
 
Nieuwe producten komen met de volgende order naar alle waarschijnlijkheid mee als ze beschikbaar zijn.

Wat betreft de glaze, deze doet qua looks zeker niet onder voor Black Hole kan ik na meerdere tests zeggen.
 
  • Leuk
Reactions: bros
Blijft de 'oude' glasscleaner beschikbaar of wordt deze volledig vervangen door de nieuwe 'revision' glasscleaner van mothers?

De gallon verpakking van de glasreiniger, bevat deze reeds de nieuwe revision of nog de oude?
 
Hier is het ook al een poosje stil. Ik heb de glaze, werkt prima. Ook de FX Synth wax doet het goed evenals de interieurborstel en velgenborstel. Prima spullen voor een mooie prijs!