• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

motortocht.

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Om eens te kijken of hier animo voor is, zou ik graag willen weten of hier forumleden zijn die een keer willen afspreken om zo met de motor er op uit te trekken voor een middagje.

Ik zelf heb van de week te horen gekregen dat mijn revalidatie van mijn gescheurde pees goed verloopt en dat ik waarschijnlijk over een weekje of 2 EINDELIJK weer op de motor mag stappen. Nou zou ik wel een keertje samen met een clubje een middagje op pad willen gaan.

Bij deze dus de vraag of er geintresseerde zijn ,^^
 
het is omdat ik vanaf vandaag wat anders te doen heb in mijn vrije tijd.
Anders had ik me eigen graag gemeld/animo getoond.
Ben normaal wel voor te porren
 
Ik vind het wel een leuk idee!

Eerst maar is afwachten of er nog meer gegadigde zijn.

Ps, je bent al bekend met het motor-forum?
 
Wanneer ik motor ga rijden is dat meestal in de Eifel. Dat is voor mij amper een half uur rijden.

Afspreken doe je makkelijk via de regio topics op motor-forum.nl

Met de motor vind ik het niet echt leuk om 100+km op de snelweg te zitten, dan had ik geen streetfighter moeten kopen... ;)
 
Leuk initiatief. Maar ik ben op de brommert een echte Lone Rider. Daarbij is er voor al die snelle jongens en meisjes niks an als ze constant op die "ouwe met dat klapijzer" moeten wachten:D
Als jij of ik een ritje maken kunnen we natuurlijk altijd een koffiestop bij elkaar afspreken.
 
Hahaha die ouwe met dat klapijzer. :D

Ik vind het wel leuk om een keer mee te rijden hoor, maar ik heb weinig tijd.

De snelweg is voor mij ook minder (Ducati Monster), maar dat bijt ik altijd wel doorheen.
 
Ik heb er dit jaar ook al dik 45 km opzitten :(

Maar een toertocht kan leuk zijn bij voldoende opkomst, ik hou dit topic in de gaten.
 
Ik heb er al zo'n 2500km opzitten.... Ik moet de motor goed benutten nu er nog garantie op zit.... :rules
 
Heb denk ik net 100 km er op zitten dit jaar. Ik hou het wel in de gaten licht er maar net aan hoe waar en wanneer.
 
jempig en ik maar denken dat ik weinig tijd heb.
Als ik die afstanden van jullie bekijk heb ik schijnbaar de tijd van de wereld, gisteravond de 9555 km aangetikt (vanaf ong. 20 februari)
En helaas kan ik niet elke dag rijden :D
 
Gister eerste tochtje gemaakt sinds mijn blessure! 10 weken stil gezeten. Zalig weer om op de motor te zitten.
 
Met dit weer kun je natuurlijk niet binnenblijven.
Zojuist teruggekomen van een ritje met BPJ, natuurlijk even een bakkie gedaan bij de Harley dealer in Breda, er waren er meer die dat plannetje opgevat hadden, het was gezellig druk en nog een ouwe bekende gezien.
 
Hmm blackpassat, je woont wel dichtbij! Keertje samen er op uit? Toevallig net op de motor naar etten leur geweest!
 
Ha en ik was in Wagenberg, Made etc. Hoe toevallig. We zullen eens adressen uitwisselen via PM.
Edit: Sorry ik zat even op Kenneth,s account. (Johan)
 
Mijn adres is snel gevonden. Woon bij me vriendin en dr ouders in de kassen. Plukmade. Helemaal tegen de dijk/kanaal aan. Ik kijk tegen de brug aan.