• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex op bezoek: nu 20% korting, winactie van € 245 én giveaway! BELACHELIJK!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs
Youtube: Florian van Nanolex was bij ons op bezoek en vertelde over zijn drie favoriete producten: Ultra Cut Polish, SiSplash en Si3D Cerabide glascoating.


f28c8bfb-65e1-b578-461b-408a75b486f1.jpg


Ontdek nu de ultieme deal van het weekend bij 'your car care shop'!

Alleen vandaag* ontvang je 20% korting op het gehele Nanolex assortiment met de exclusieve actiecode: NANOLEX20.

Maar dat is nog niet alles! Bij bestellingen boven de € 50 krijg je GRATIS een Nanolex SiSplash 100ml sample t.w.v. € 5,99. Maar wees er snel bij, want op is op!

En hier komt het meest opwindende deel - je maakt ook nog eens KANS op een compleet NANOLEX PAKKET ter waarde van € 245, om je geliefde auto in absolute topconditie te brengen. Wil je weten hoe? Bekijk dan onze Youtube video voor alle details!

*Wacht niet te lang, want deze actie is alleen geldig op zondag (06-08). De winnaar van het Nanolex-pakket wordt de week erop bekend gemaakt op onze social media-kanalen.
 
Bestelling geplaatst.
Leuk weer zo'n (speciale) actie.
Ook een fles Sisplash meebesteld. Ik heb nog de oude versie staan. Was ik niet helemaal tevreden over. Dus eens kijken hoe de nieuwe het doet!

Screenshot_20230806_071039_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Top timing! Ultra Glass stond al op m’n lijstje maar ook apc, trim rejuvenator, en insect concentrate meegenomen :relieved:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Mooie actie weer. Kon het niet laten ondanks dat ik op vakantie ben. Ik heb “Ophalen in de showroom” als optie gegeven en hopelijk mag mijn bestellingen tot terugkomst blijven logeren.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Weinig ervaring met Nanolex. Toch maar eens de microfiber wash en insect remover concentrate besteld.
Reviews zijn positief, dus ben benieuwd.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ook maar wat besteld, heb ik het nodig? Nee. Wil ik het? Ja!

Heb mezelf toch ingehouden om ook nog de professional shampoo erbij te bestellen, heb nog zo’n 5L aan andere shampoo’s staan waar ik al amper doorheen kom :weary_face:

GWetcoat was bijna op dus SiSplash een kans gegeven, ook nog even de bug remover concentrate en sprayflesje voor in de achterbak bij noodgevallen en de microfiber wash waar ik nooit teveel van kan hebben, topspul!

En vond ineens een tapkraantje voor de bilt hamber, geen geklieder meer!

En ook handig dat 100ml sisplash sample-tje voor mee te nemen
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ook even gekeken vanmiddag rond een uur of 13.00, maar toen al een hoop niet meer te bestellen helaas.
Wilde nog kijken naar trim rejuvenator en insect concentrate. Maar beiden niet leverbaar (alleen 5000ml van Insect concentrate, das wel erg veel ;)..).
Verder waren een aantal samples zoals Prewash en Microfibre wash er niet meer.

Update: Voor nu in wel een bestelling geplaatst en Microfibre wash maar gelijk in groot verpakking gehaald ;)
 
Laatst bewerkt:
Ah sh*t! Op vrijdag een een paar ribben uit m'n lijf verkocht om een grote order te plaatsen.

Naja, da's pech. Er komen vast nog wel andere leuke acties voorbij. :p
 
  • Verdrietig
Reactions: RedCat
Hoe laat hebben jullie besteld?
Er stond namelijk bij op=op...

Maar dat is nog niet alles! Bij bestellingen boven de € 50 krijg je GRATIS een Nanolex SiSplash 100ml sample t.w.v. € 5,99. Maar wees er snel bij, want op is op!