• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex op bezoek: nu 20% korting, winactie van € 245 én giveaway! BELACHELIJK!

@SkyBuMp , ah okee. Eigenlijk niet eens over nagedacht maar klinkt wel logisch :oops:
Het zit er op, ik avontuur het wel!

@RoyR Struggles gehad? Ik ben er kort ff overheen gegaan, de randjes met de hand. Resultaat werd erg mooi. Ik weet dat het niet echt glas is maar een kunststof.
 
Je bent nog aan niet wat van plan met 5 liter MF wash @Ric325i .

Kan nu even niet op mijn verpakking kijken. Maar meen hier te hebben gelezen dat een paar drupjes al voldoende is voor een aantal doeken/mitts/pads. En dat 20ML voldoende is voor 10kg oid.
 
Sinds de 1 liter flessen MF Wash, vervangen zijn door 0,75 liter flessen, zullen meer mensen voor de 5 liter cans kiezen. Ik stond tenminste de laatste keer ook in dubio om de 5 liter of de 0,75 te kiezen.
 
  • Leuk
Reactions: DownstarNL
Sinds de 1 liter flessen MF Wash, vervangen zijn door 0,75 liter flessen, zullen meer mensen voor de 5 liter cans kiezen. Ik stond tenminste de laatste keer ook in dubio om de 5 liter of de 0,75 te kiezen.
Mwa ik was mf eens in de 2 a 4 weken, helemaal nu de auto bijna niet vies word door de coating (en wekelijks touchless “wassen”) dus zelfs met 750 kom ik een heel eind.
 
@Zoranurai Het forum zit ook vol met Hollanders :cool:

Als je de prijs van een 5 liter can omrekent naar 0,75 liter inhoud, betaal je bij een can slechts 7,80 per 0,75 liter, als je een 0,75 liter fles besteld betaal je 12 euro, dat is (uitgaande van 7,80) ruim anderhalf keer zoveel.
 
  • Grappig
Reactions: Zoranurai en RoyR
@Cordoba zal wel helpen dat ik een Chinees ben :p maar helemaal mee eens, alleen vind ik het ook weer zonde om 5L te hebben wat ik niet eens in een jaar op maak
 
Youtube: Florian van Nanolex was bij ons op bezoek en vertelde over zijn drie favoriete producten: Ultra Cut Polish, SiSplash en Si3D Cerabide glascoating.


Bekijk bijlage 163367

Ontdek nu de ultieme deal van het weekend bij 'your car care shop'!

Alleen vandaag* ontvang je 20% korting op het gehele Nanolex assortiment met de exclusieve actiecode: NANOLEX20.

Maar dat is nog niet alles! Bij bestellingen boven de € 50 krijg je GRATIS een Nanolex SiSplash 100ml sample t.w.v. € 5,99. Maar wees er snel bij, want op is op!

En hier komt het meest opwindende deel - je maakt ook nog eens KANS op een compleet NANOLEX PAKKET ter waarde van € 245, om je geliefde auto in absolute topconditie te brengen. Wil je weten hoe? Bekijk dan onze Youtube video voor alle details!

*Wacht niet te lang, want deze actie is alleen geldig op zondag (06-08). De winnaar van het Nanolex-pakket wordt de week erop bekend gemaakt op onze social media-kanalen.
Nu is de vraag, wie heeft toch dat complete Nanolex pakket gewonnen?
Ik ben totaal niet nieuwsgierig oid :p :p