• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Netjes voorstellen....

martin78

Detailing rookie
26 jun 2010
197
0
Hallo mensen van Clean.nl,

Mijn naam is Martin ben 32 en woon in de omgeving van Arnhem.
Mijn auto is een Golf V 2.0 FSI DSG sportline (groen/grijs) uit 2004'

Sinds vandaag ben ik een nieuw lid van dit interessante forum, via een zoekmachine ben ik hier terecht gekomen
Ik was eens aan het kijken waar je spullen kan bestellen om je auto goed en netjes mee schoon te maken en te bewerken, en wat veel gebruikt word door mensen die met die producten goede ervaringen hebben
want er zijn een aantal bekende merken om je auto mee te cleanen, maar sommige merken zie ik hier veel voorbij komen en die ken ik niet eens, dus erg interessant allemaal

En zo te zien ben ik hier op een goed adres terecht gekomen, en hoop ik als beginner/amateur poetser wat wijzer te worden van hoe en wat met welk product :cool:

groeten martin
 
Reserveer de komende tijd dagelijks wat leestijd. Op die manier zul je in korte tijd alle kneepjes van het detailen kunnen leren.
Welkom Martin en veel plezier op dit mooie forum.
 
Welkom,

Aan de bovenstaande tip valt een klein iets toe te voegen.
Je kan ook wachten tot het wat minder mooi weer is. :D

Hans
 
hey martin welkom hier volgens mij heb ik nog ergens fotos hier liggen van je zelf haha groeten aan claudia he ouwe reus
 
frankv6 zei:
hey martin welkom hier volgens mij heb ik nog ergens fotos hier liggen van je zelf haha groeten aan claudia he ouwe reus
toch niet die in dat winkelwagentje in Worthersee of wel soms :schaam

jezus toen was ik aardig toet toet boing boing