• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Neutron Blue Civic Hybrid facelifted by Hybrid

Thanks!!! Maaruh... misschien heb jij wel mazzel hoor... ik begreep van de postbode dat ik dit keer een gevalletje 'pech' had en zo'n gewaardeerde douane ambtenaar (die ook alleen maar z'n werk doet) een keer z'n werk heel erg serieus had genomen...
Zal voor je duimen!
 
Heb me vandaag maar even bezig gehouden met wat 'detailen'... daarna even wat verse fotootjes geschoten.

th_IMG_19501024x768.jpg
th_IMG_19641024x768.jpg
th_IMG_19621024x768.jpg


th_IMG_19591024x768.jpg
th_IMG_19571024x768.jpg
th_IMG_19551024x768.jpg


th_IMG_19531024x768.jpg
th_IMG_19521024x768.jpg
th_IMG_19601024x768.jpg
th_IMG_19611024x768.jpg


th_IMG_19671024x768.jpg
th_IMG_19711024x768.jpg
th_IMG_19721024x768.jpg
th_IMG_19731024x768.jpg
 
Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe velgen!

Hybrid ziet er weer tip top uit, ennuh, die banden zijn wel errug nat ;)
 
MrSandman zei:
Ziet er goed uit :cool: Jammer dat ze niet voor Peugeot te koop zijn op die website.

Voor zover ik zie zijn ze universeel.
Hoe zal zoiets staan aan de voorkant van het dak?
Mijn Yaris heeft de antenne namelijk voorop het dak.

Edit: Ik zie het. Niet universeel dus. :)
 
Weer even aan het 'knutselen' geweest...
dubbele uitlaat volgt nog... maar hier weer even een update:

Front_HDR-8bit.jpg

IMG_0844.jpg

IMG_0841.jpg

IMG_0860.jpg

IMG_0831.jpg

IMG_0867.jpg

IMG_0861.jpg

IMG_0821.jpg

Side_HDR-8bit.jpg


Groetjesss!
 
Gloeiende gloeiende gloeiende, wat is dat me dat een waanzinnig mooie bak geworden zeg !!!!!!
Heb een hoop voorstellingsvermogen maar dit had ik mijzelf niet aan de binnenkant van de ogen kunnen presenteren !
Tring Jantje...ff sprakeloos...sla 'm meteen op in m'n bladwijzermenutje want hier ga ik op later moment nog verder eens in verdiepen
WOW ! HULDE ! WOW !
 
Nou, vooruit dan maar......nogmaals, maar voorlopig echt voor het laatst :p

Je ride is echt de mooiste Hybrid en eigenlijk ook mooier dan een JDM Civic Civic Type R/Mugen Type RR :)^ , qua uiterlijk dan natuurlijk :ja en minus het kitscherig rode H-embleem op de achterzijde... :-"
.
 
Whahaha... HARTSTIKKE bedankt voor de complimenten mannen!!! Ennuh... denk aan je hart mk-us! Haha...
Gave reactie's... waardeer ik enorm!

Ennuh... die rode H kan nog niet weg... want dan moet ik weer 2 gaten laten dichtmaken en de achterklep opnieuw
laten spuiten... de H heeft nu dezelfde kleur rood als van m'n achterlichten... vond ik in ieder geval een betere 'tussen-oplossing'
dan een chrome H. Mocht ie tzt een keer overgespoten worden... dan verdwijnt die H inderdaad helemaal :p
 
Het heeft eventjes geduurd... maar de custom dubbele uitlaat is klaar :ja
Oh... en sorry Jori... door de upgrade van 17" naar 18" zijn er wat spaken bijgekomen :-"

Ok dan... emmertje popcorn klaar?

IMG_0202.jpg


IMG_0203.jpg


IMG_0204.jpg


IMG_0207.jpg


17" 5-Zigen to 18" Work upgrade
IMG_0205.jpg


IMG_0209.jpg


IMG_0210.jpg


IMG_0217.jpg


IMG_0219.jpg




Me happy... me verrrrrrrry happy!!! ;D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit de mooiste Hybrid van Nederland...Europa of misschien in de hele wereld?

Wat staat er verder nog op het programma?

Cosmetisch lijkt ie nu helemaal klaar. Misschien chiptuning van de (otto)motor? Elektrisch is er zeker nog niets beschikbaar voor particulieren?
 
Thanks!!!
In ieder geval eerst nog een Cold Air Intake vanaf onderkant voorbumper, daarna chiptunen in België.
Cosmetisch nog wat raampjes blinderen en nog een leuke verrassing op de grill... hou ik speciaal voor jou geheim ;)
 
Ik ben totaal geen fan van een Hybrid, maar deze is toch een stuk mooier dan standaard. Complimenten :)^

Maar chiptunen van een 1.3 non-turbo 95pk? Wat denk je ermee te gaan winnen?
 
tijsva zei:
Maar chiptunen van een 1.3 non-turbo 95pk? Wat denk je ermee te gaan winnen?

Waarom zou je aan een 1.3 niets meer kunnen doen?
Mits je natuurlijk wel bereid bent het 'zuinig' rijden vaarwel te zeggen :grinning:

I.c.m. met betere luchtinlaat is +25pk en +20% koppelwinst best haalbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
25 pk extra uit een 1.3 door een cold air intake en chiptuning?
Totale bullshit!!!

Als je de internals nou ook eens aanpakt (cilinderkoppen, drijfstang, nokkenas, kleppen, enz.) dan acht ik het wel haalbaar :ja .

Ik kan met nog herinneren op marktplaats waar eens electrische turbo's werden aangeboden voor alle merken, grote vermogenswinsten werden beloofd en ze hadden er ook nog mooie grafieken bij verzonnen. En puntje bij paaltje ........... je raadt het al, HELEMAAL NIETS!!! :|~* (en nee, ik ben er niet ingetrapt).


Maar als je alsnog verkiest om (mijns inziens) je geld nutteloos te besteden dan wil ik wel graag een onafhankelijke rollerbankuitdraai en niet eentje van hunzelf :rules .
Als er dan echt staat wat ze claimen dan zal ik de eerste zijn die publiekelijk zijn excuses aanbiedt.

Maar uit ervaring weet ik dat chiptunen bij benzine-auto's zonder turbo niet bijster veel uitmaakt, ze worden wat optimaler afgesteld maar 25pk extra halen ze geen van allen.
Ik zou het geld eerder aan goede folie uitgeven, maar dat is mijn mening.