• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Neutron Blue Civic Hybrid facelifted by Hybrid

vergeet niet dat het hier om totaal onbekend gebied gaat wizzkid..
het is een 1.3, dat klopt, maar wel met een electro motor ernaast..

mischien schakelen ze die electromoter er wel gewoon voor altijd bij.. zo zou het eventueel realistisch kunnen zijn..

ik heb werkelijk geen idee wat te verwachten is.. maar het het hoeft per definitie zeker niet bullshit te zijn..

ik ben wel ERG benieuwd eigenlijk.

zoiezo is chiptunen nooit bullshit, pk winst is maar 1 van de redenen dat ik mijn auto wil laten chippen, koppel curve, en rijdbaarheid vind ik veel belangrijkere dingen

verder.. tsjah, de zoveelste, maar echt een HELE dikke civic hybrid!! top man!
 
Wees gerust, ook ik neem deze 'beloften' met een hele grote korel zout, maar een iets optimalere afstelling kan mi. geen kwaad. Daarna zie ik wel verder... geen haast. Electro motor valt idd nog wat aan te doen. We'll see...
 
Zoals Surfingwizzkid al aangeeft heeft het chiptunen van een non-turbo bijna geen zin. Natuurlijk rollen er een paar extra pk's uit, hooguit een pk of 10. Wanneer er met de elektromotor iets te doen is zal dit wellicht iets meer worden.. Cold air intake heeft naar mijn idee weinig nut op lichte motoren.
 
10pk is al mooi meegenomen... ben meer benieuwd naar wat ze gaan/kunnen doen met de elektra motor/settings.
Cold air intake heeft mi. wel zin als je ziet hoe de air intake nu loopt...
die staat 'dwars' op de binnenkomende luchtstroom... ik verwacht er zeker geen wonderen van,
maar een beetje 'directe' luchtstroom vangen i.p.v. zijdelings gaat wel 'iets' veranderen.

Kijk maar hoe de lucht happer nu staat:
IMG_1061-after-1.jpg


En zo gaat ie worden:
fd2_4938_041.jpg


Zal geen 'wonderen' verrichten, maar ook zeker geen achteruitgang...
 
Dank je wel Martijn! ;)
Neen, naaf kapjes is niet gebruikelijk (in de Honda JDM wereld althans...)
 
Vind het er zo apart uitzien, zo'n strakke auto met mooie velgen en dan zie je die (ach hoe heten ze ook al weer, op de remmen, vaak met zo'n speldje erdoor) ding.
Daar hoort een kapje over dacht ik zo...
 
Nee joh... dat scheelt toch zeker weer 25 gram gewicht per wiel! :-b

Maaruh... even voor je beeldvorming:
htup_0808_10_z+honda_s2000_ap1_and_ap2+white_work_emotion_wheel.jpg

s2k_xd9_wht.jpg

touch-fd2aa.jpg


Je ziet het... geen 'kapjes'... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Whahahaaa!!!
Nou heel veel sleutel plezier nog aan die Franse bakken van je...:D
Verder ga ik daar maar even niet op in... pffff.... hahaha!!! LMAO! rofl
 
Ben ook wel benieuwd wat er met uit het electragedeelte te halen valt.
Atmosferische motor zal an sich niet veel uitgehaald kunnen worden.
Met die intake in elk geval wel !

Keep us posted ! !
 
mk-us zei:
Ben ook wel benieuwd wat er met uit het electragedeelte te halen valt.
Atmosferische motor zal an sich veel uitgehaald kunnen worden.
Met die intake in elk geval wel !

Keep us posted ! !

Thanks! Zal ik zeker doen ;)
 
WORK EMOTION serie had oorspronkelijk geen center caps, maar ze zijn er volgens mij uiteindelijk wel gekomen.
Heb niet direct een link, maar moet m vanavond wel voor je kunnen vinden. Je hoort sowieso nog van me vanavond Edo!
 
Hoeft niet kerel... weet dat ze er zijn... ik had ze zo kunnen mee bestellen, maar ik hoef ze niet. Dank voor het aanbod en ik spreek je vanavond weer ;)
 
Wat een prachtige hybrid, een civic is sowieso al de mooiste hybride die er te koop is maar zo is hij echt geweldig 8o


Martijn-GTi zei:
Viva La France:party:
Ja geweldig, je hele balanceer apparaat ombouwen omdat ze de naafdopjes in de velg mee gieten }:)w
 
Zo dan, was heerlijk 'klus-weer' gisteren onder de carport ,^^

Weer even een kleine 'update' in de vorm van picca's.

th_IMG_1801.jpg


th_IMG_1803.jpg


th_IMG_1810.jpg


th_IMG_1811.jpg


th_IMG_1812.jpg


th_IMG_1814.jpg



8 juli gaat ie op de rollerbank voor het 'herprogrammeren' :-"
Ben benieuwd naar de resultaten c.q. 'dyno-sheet'
Zal jullie op de hoogte houden...

Grtjs!
 
Dank jullie wel!
Een FD2 met stuur links in NL krijgen werd mij te omslachtig. Maar omdat ik het FD chassis erg mooi vind, heb ik voor deze aanpak gekozen.
 
tijsva zei:
Zoals Surfingwizzkid al aangeeft heeft het chiptunen van een non-turbo bijna geen zin. Natuurlijk rollen er een paar extra pk's uit, hooguit een pk of 10. Wanneer er met de elektromotor iets te doen is zal dit wellicht iets meer worden.. Cold air intake heeft naar mijn idee weinig nut op lichte motoren.
Dit is niet altijd waar ken atmosferische motoren waar je na chiptunen 40 pk uit kan halen :ja