• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nick22 honda accord gekocht

zo ik ben weer terug van weg geweest .:party:

gelukkig heb ik ander werk nu ,danwel via een uitzendburo.

sommigen van jullie wisten dat mn meid er vandoor was en dat ik nu alleen in dit huis zit.

heb nu toch alles weer een beetje op orde na 6/7 maanden :ja

gisteren weer een bestelling gedaan bij CC en mn agenda staat ook weer goed vol met wat leuke auto,s om te detailen .

de rode crx heb ik verkocht en daarvoor heb ik een paarse civic coupe in de plaats.
deze ga ik 26 maart detailen .

ik heb afgelopen tijd zo af en toe wat gedetaild maar niet echt de moeite gedaan om foto,s te maken danwel te uploaden.
ik zal proberen aankomende tijd weer wat projecten e.d te posten hier :)^

gr Nick
 
Super kerel, ben zelf ook door dat dalletje gegaan..is lastig en blijft nog wel lastig hoor na 20 jaar samen te zijn geweest:confused:

en heb net als jij een Honda gekocht die eens flink onder handen genomen dient te worden:party:

kom maar op met het mooie weer8d
 
Het moet een moeilijke tijd voor je geweest zijn Nick maar prima dat je weer aan het werk bent en plannen maakt.
Vooruitkijken is belangrijk.
Veel geluk met je nieuwe Honda.
 
Dag nick22, fijn hier te lezen dat je weer werkt hebt en weer vooruit kunt kijken in de toekomst. Alles wat een mens meemaakt zal een plaatsje moeten krijgen kerel en dat gaat ook vast lukken. Levens wijsheid komt je niet aanwaaien, het maakt je sterker en helpt je bij het bijstaan van anderen.

Maar genoeg sentimenteel gel*l, veel detail plezier met je nieuwe aanwinst. :)^ Dat gaat vast lukken.:ja
 
Vervelend als ik het allemaal zo lees. Maar zo te zien gaat het helemaal goed komen met je nieuwe aanwinst.:)^
 
ik ben een aantal uurtjes zoet geweest met het polijsten van mijn eigen honda. aangezien ik geen complete fotoshoot ofzo heb gedaan plaats ik het hier maar even.

wassen met dodo shampoo
kleien met dodo klei
polijsten grof en fijn met monello
dodo lime prime
dodo rubbisch boys wax

aan alles wat paars is is dus gewerkt, de rest komt een ander keertje


15sanat.jpg


2k076u.jpg


2ln7d3n.jpg


21cecme.jpg


xly25d.jpg
 
oew allang niet meer in mn eigen topic geweest, wel nog dagelijks lezen op het CC forum

ondertussen al een galant v6 gehad en weer verkocht, daarna weer een civic coupe en nu een civic hatch van 2000 in de kleur zwart.

ik heb hem nu 3 weken, deze week mistlampen in gebouwd en vandaag bezig geweest met het oplappen van de lak . LET WEL: OPLAPPEN
geen complete detail, ik heb niet alle spullen zomaar voorhanden.

maar toch even met m 105 en PB polish en sealant. en vervolgens een collinite waxlaag erop gezet voor de winter.
ik kan wel zeggen dat ie er weer mooi zwart uitziet(voor zolang het duurt) :(

fotos heb ik helaas niet, camera is leeg en kan mn kabel nergens meer vinden