• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

niet weten wat het beste is 'probleem'

ThaMystery

Detailing addict
24 dec 2008
309
65
Nu heb ik de volgende producten in mijn collectie:

meguiars NXT car wash
Meguiars NXT Tech wax 2.0
Stuk klei en QD van Meguiars.
Step 1, paint cleaner meguiars.
Scratch X meguiars
Synthetic sealant 2.0 meguiars
poorboys world ssr1
poorboys world Black hole

Een Dap 500 met een oranje, witte, rode, en zwarte pad.
Aantal doeken en foampads....

Ik heb een blauwe peugeot 306 uit 1997. Hier zitten aardig wat swirls in. Maar door de zoveel soorten producten en combinaties van producten weet ik het echt even niet meer.

Misschien heb ik een onlogische collectie maar wie kan mij op weg helpen? :-"
 
-wassen, en drogen.
-kleien
-ssr1 met witte pad en als dat niet werkt de oranje, miss nog een idee om ssr 2 of ssr 2.5 erbij te kopen voor de diepere swirls.
-black hole, zwarte pad
-synthetic sealant gewoon met 't handje, maar kan ook met de rode pad.
- hierna kun je nog wel de nxt aanbrengen, maar met een carnauba wax is het resultaat beter.

die paint cleaner, kun je evt ook nog gebruiken i.p.v. de ssr, maar dit spul is meer voor met 't handje.
je kunt de sealant ook vervangen door de nxt.
 
Paintcleaner gebruiken na de SSR is een beetje overbodig, de SSR zelf werkt al als paintcleaner.
 
Inderdaad, met de aanschaf van de SSR1 is de Meg's paintcleaner overbodig geworden. Paintcleaner is een polish net als de SSR1 ;) SSR1 zal overigens beter werken dan de Paintcleaner, deze heeft namelijk meer "bite"
 
Ik zal mijn collectie nog verder moeten uitbreiden met ssr2, en 2,5 en apc en nog veeeel meer, maar nu kan ik in ieder geval verder met hetgeen wat ik heb. dankjewel, ik zal foto's plaatsen zodra ik klaar ben met mijn auto :)^