• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting!

Very NICE 8-o

Ik hoop morgen mijn bestelling in ontvangst te mogen nemen... ook de Monello kit besteld!

Maandag of dinsdag de Lupo eens lekker verwennen met Monello en Dodo Juice :cool:
 
Dank allen, we hebben ons best erop gedaan. Je zal ook zien dat de labels zelf ook van hoge kwaliteit zijn. Het zijn hoogglans labels van kunststof. Water en kreukvast als het goed is.
 
Jawel :ja de TNT is net geweest

DSC_1588-border.jpg
 
Hier ook. Is weer helemaal top van CC :cool:

2dbw9dk.jpg


Ik kan niet wachten totdat ik mijn VW bus hiermee aan kan pakken. jammer dat de vakantie er op zit :|

Groeten,
Erik
 
Ook hier is TNT (vanmorgen) geweest! Ziet er werkelijk geweldig uit!
De kleurencombinatie i.c.m. de hoogglans labels geven een hele mooie en exclusieve uitstraling! :)^ :)^
 
Angelique zei:
Ook hier is TNT (vanmorgen) geweest!


Jahaaa. Bij mij is TNT ook geweest. ]-0
Namelijk op "de zaak". En "de zaak" is op zaterdag dicht. }:)w

Maar eventjes geduld hebben tot maandag. Noodgedwongen vandaag aan de slag gegaan met Wolfgang 3.0. Wat een heerlijk spulletje toch. :heart_eyes:
 
ja ja hier het pakketje ook binnen vandaag mijn eigen auto maar eens doen die heb ik door de drukte nog niet echt kunnen aan pakken
 
vandaag het hele trio gebruikt.. en VEEL gebruikt..

ik verbaas me erover hoe bijvoorbeeld de inzio compund finisht..
uiteraard laat dit krassen over (eigenlijk alleen gebruikt met woolpad)
maar die verdwijnen verschrikkelijk snel met een pass zwart+finale, of eventueel mezzo met wit..

super hoe veelzijdig deze product range is, met het trio (of kwartet met spray erbij) kan je in principe alles doen (met witte , zwarte en wool pad)

ideaal, finale, finisht heerlijk snel hologram vrij na inwerken, 1 pass op snelheid, en weer afbouwen...

echt een blijvertje.. en de peug knaptte er prima van op!
 
Behalve het dak dan,want daar was geen redden meer aan.

Op de audi motorkap was het ook mooi om te zien wat deze polijstpasta lijn doet.

Zeker op deze knetterharde lak.

Toppertje
 
Net ook de kit besteld. Alleen op de site staat hij als op voorraad en in mijn order overzicht als niet op voorraad :weetniet
 
Na de clinic ben ik thuis gelijk aan de slag gegaan met de Inizio, echt geweldig spul!

En een spijt dat ik heb dat ik niet de gehele kit heb aangeschaft :sob: :sob:

Binnenkort gaat de rest er echt komen, alleen jammer dat het dan voor de volle mep moet, ik had het gewoon gelijk mee moeten nemen :klap

Kortom: Niet twijfelen maar aanschaffen dat pakket ;)
 
Zijn er al belgen die hun pakket toegestuurd hebben
Ik in ieder geval nog niet:(
Juist mijn laaste dag verlof en niks kunnen doen :p


Grtz M