• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting!

Vandaag kennis gemaakt met de producten van Monello op de Lupo...

Na een testspot van Monello Mezzo op een polishing pad van Meguiars (Flex 3401) er toch voor gekozen om een stapje zwaarder te gaan in de zin van Monello Inizio op polishingpad van Meguiars, alleen wat diepere krassen blijven er toch inzitten }:)w

Nu vraag ik mij af... kan ik na de Mezzo b.v. afwerken met Monello Finale op een lightpolishing pad van LC (groen) en daarna }:)w er nog eens overheen met Dodo Juice Lime Prime op een zwarte LC pad ?

Dus dan zou het er als volgt uit zien:

- Monello Inizio icm polishing
- Monello Finale icm light polishing
- Dodo Juice Lime Prime op zwarte finishing (zwarte LC)
- Waxen met Purple Haze

Of zou ik tussen de Inizio en Finale nog de Mezzo moeten gebruiken?
 
Tim zei:
Je kan zonder, maar het werkt wel makkelijk. Zeker als je hier en daar wat moeite hebt met het verwijderen van residu.

Eigenlijk dus toch een must-have.
Ik zit erover te denken om naast m'n SSR1 (verder heb ik nog niet zwaarder spul nodig gehad) misschien eens een Monello fleske aan te schaffen. Als ik dan die Spruzzo nodig heb, wordt dat hele intropakket wel erg interessant.
Zitten we trouwens al aan de 100?
 
zou lekker inizio op een zwaardere pad nemen voor meer cut
op de flex rotary (en zoiezo elke rotary) zou ik dan een wolle pad nemen, dit cut op een andere manier, en zo blijf je veel meer controller houden!
dan mezzo op wit
en finale op zwart..

limeprime voegt buiten de glaze functie dan weinig toe, aangezien finale al verschrikkelijk mooi afwerkt..

ik zou het, mocht je het ECHT willen gebruiken, dan NA finale doen, en dan op een zwarte pad
 
koertie zei:
ik heb ook nog niets in ontvangst mogen nemen vandaag

Ik had wel mijn pakketje gehad (wel geen Monello kit) ,maar het werd niet afgeleverd door DPD ,tenminste het was toch geen cammiontje van hun. Wellicht ook te maken waarom jullie het nog niet hebben...
 
B.K. zei:
Ik had wel mijn pakketje gehad (wel geen Monello kit) ,maar het werd niet afgeleverd door DPD ,tenminste het was toch geen cammiontje van hun. Wellicht ook te maken waarom jullie het nog niet hebben...

Wat doen ze eigenlijk met het pakketje als er niemand thuis is?

Bij de buren afgeven?

En wat als daar ook niemand te vinden is?

grtz
 
Volgens mij komen ze dezelfde dag niet meer ,maar de volgende dag 2x opnieuw langs. Als je er dan niet bent denk ik dat je een briefje krijgt om het op te halen in een depot. Het laatste is me nog nooit gebeurd dus dat weet ik niet zeker. Maar omdat dit niet DPD was weet ik dus niet zeker hoe ze werken.

Kan ook bij de buren zijn ,maar dat is dacht ik na de 2de poging pas..
 
Als je hebt aangegeven het pakket specifiek niet bij de buren af te laten geven, dan zullen ze het pakket meestal de volgende dag aanbieden.

Mocht dat nog niet lukken, dan gooien ze een briefje in de bus waarop staat dat je het pakket kan afhalen bij het postkantoor.

Tenminste, zo werkt het in NL. :ja
 
Hier ook nog niets aangekomen (België ). Eerste keer dat het langer dan normaal duurt, maar komt wel goed. Enkel spijtig dat de track & trace wederom niet werkt, dat was in dit geval wel handig geweest.
 
Nee de optie niet bij de buren afgeven had ik niet aangeduid, hebben vriendelijke buren :D hihi

Dus zal nog even wachten zijn...
 
En ze zijn vandaag hier geweest, echter zat er een briefje in de bus dat ze morgen terugkomen... :)

Dan maar even zeggen waar ze het mogen achterlaten.
 
B.K. zei:
Ik had wel mijn pakketje gehad (wel geen Monello kit) ,maar het werd niet afgeleverd door DPD ,tenminste het was toch geen cammiontje van hun. Wellicht ook te maken waarom jullie het nog niet hebben...

bij mij komt er altijd een zwarte in een witte auto zonder reclame op
dus ook nooit door DPD
 
Pakketje is vandaag toegekomen, bezorger heeft het achter het huis gezet! Nu nog wachten tot het weekend vooraleer ik nog eens thuis kom.
 
ik neem mijn woorden onmiddelijk terug:-"


als je over de duivel spreekt hehehe
net 1minuut geleden mijn pakketje gekregen.
ikke:party:
 
besteld :-" over 2 weken een audi a3 te poetsen dus dan komen ze wel van pas naast de SSR serie denk ik zo :-b
 
Stelletje zoutleggers......

IK HEB NOG NIET EENS EEN MAIL DAT IK HEM OP KAN HALEN!

Werkelijk waar.....

Zal ik vanmiddag maar gewoon rond 17:00 tot 17:15 langsrijden en het pakketje ophalen?}:)w
 
Gaat denk ik iets fout met je order denk ik. Zou even langsgaan ja we hebben alles ruim op voorraad.