• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe auto, dus nieuwe producten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een garage verstaat onder professioneel poetsen, daar hebben wij hier een andere mening over. Een garage laat een auto niet: wassen, kleien, polijsten in 2 of 3 stappen, en dan wax erop. gewoon veel te duur.
De auto word gewassen, en dan word er een glans laag op aan gebracht. en dat heet bij hun professioneel poetsen.

Ik kan uit ervaring zeggen hoeveel glans een witte auto kan hebben, want wij hebben zelf een witte auto.


15555147793_e9d368e2d4_c.jpg


15555953517_ca56bd3a99_c.jpg


Maar als er Wayoyl op je auto zit, kan je gaan beginnen om dat eraf te halen.
 
Nice. Kun je me vertellen welke producten jezelf gebruikt?

Haal ik waxoyl weg door te kleien of heb ik hier wat anders voor nodig?
 
Monello polijst middelen met Dap900.
Dodo Juice Lime Prime Plus
Collinite 915

En ik was de auto met Battle+

Meer niet en niet minder, en de auto ziet er top uit.
[h=1][/h]
18MtxGtUK1Xkt2vBZP74hPcEUxzR__QTsaqQuvC5dG50_pe4cstFjjgEb_DrYjJ1uZyV9RdV7U1&t=635418460260000000.gif
 
Black Lion;n412127 zei:
Haal ik waxoyl weg door te kleien of heb ik hier wat anders voor nodig?
Paint cleaner is voldoende. Klei heeft nooit goed gewerkt om lagen te verwijderen, hooguit tast klei de kwaliteit van een wax of sealant aan.
 
Eigenlijk zou het wel mooi zijn als mensen hun witte auto willen posten met de producten erbij, ik kan me wel inlezen, maar zie het resultaat nooit en producten zullen wel ander resultaat hebben als stand alone of in een serie samen, bijv. mequiars polijst producten en glaze zal weer anders zijn dan pb polijstproducten met een mequiars glaze etc
 
Bikkel;n412083 zei:
Hoe nieuw is je nieuwe auto? Als de auto nieuw is, zit deze echt niet helemaal onder dikke Swirls. Gewoon een fles Monnelo en een oranje pad. en ze zijn echt weg.
Daarna laag Collinite 915, en klaar ben je. Bij witte auto's krijg je toch nooit het effect wat je bij zwarte auto's hebt.
Helemaal eens!
Monello Mezzo op oranje pad
Monello Finale op witte en/of zwarte pad
Ik zou zelf ook geen glaze nemen (glaze is een keuze)
Collinite 915 zou ook mijn eerste keuze zijn .Wil je goedkoper uit zijn pak je een andere collinite die zijn ook goed, iets hoger segment kom je evt op een ddj variant uit. @M135 heeft er nog een aantal in de aanbieding in het verkoop topic wellicht is dat wat voor je.
 
Black Lion zei:
Eigenlijk zou het wel mooi zijn als mensen hun witte auto willen posten met de producten erbij, ik kan me wel inlezen, maar zie het resultaat nooit en producten zullen wel ander resultaat hebben als stand alone of in een serie samen, bijv. mequiars polijst producten en glaze zal weer anders zijn dan pb polijstproducten met een mequiars glaze etc
Je kunt toch zelf ook even rondkijken op het forum? Om nou iedereen voor je aan het werk te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.