• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

rover75

Detailing rookie
10 jul 2008
51
0
Waarom is de OBDT niet te koop bij Carclean, maar wel te koop op een andere site, die uit goed fatsoen
niet eens hun telefoon opnemen !
 
Met alle respect, wat een walgelijk bedachte naam voor een droogdoek....

https://orangebabies.nl/index.php

Hoop dat dat alleen al reden genoeg is voor Tim en Bert om deze niet in hun assortiment op te gaan nemen.
 
Ach dat hoeft zeker geen reden te zijn, wetende dat die doek niet door CG gemaakt is.
Zij hebben gewoon die naam gegeven aan die doek, dus carclean kan eventueel die doek de naam geven dat ze zelf willen :-"

Dat dat nu toevallig een naam is die een organistie gebruikt, als je daar al rekening moet mee gaan houden?
Er zijn nog merken welke hun productnaam slecht gekozen hebben...

Geloof me maar als ik zeg dat deze doek beter is dan bv de MD, water magnet, cobra droogdoek enz... :ja
En zelfs goedkoper dan MD en de overpriced supernatural doek.
 
ik dacht dat Orange Babies een Nederlands initiatief was? In dat geval kan ik het Chemical Guys dat niet kwalijk nemen :grinning:

Zo erg is het toch ook weer niet?
 
jim zei:
Geloof me maar als ik zeg dat deze doek beter is dan bv de MD, water magnet, cobra droogdoek enz... :ja

Ja, ik geloof dat als jij zegt dat je al die genoemde doeken ook echt gebruikt hebt...
 
Ik heb de hele uitstekende collectie van Tim thuis en ook gebruikt, maar
de OBDT is toch wel the winner !
Dat wil BESLIST niet zeggen dat de andere niet goed zijn, integendeel !
 
Stimpy met : Dat is een lang verhaal.
Lang verhaal of geen lang verhaal : Dit is natuurlijk geen antwoord op mijn oprechte vraag !
Ik vind dat Carclean (de beste in Nederland !) ook deze doek in huis moet hebben !
 
stimpy68 zei:
Ja, ik geloof dat als jij zegt dat je al die genoemde doeken ook echt gebruikt hebt...
Ik heb hier thuis de
- supernatural drying towel
- chemical guys miracle dryer
- meguairs water magnet
- Carrand Microfiber MAX Supreme Drying Towel (nieuwere versie dan mijn miracle dryer)
- Poorboy's Waffle Weave Drying Towel
- Chemical Guy's OBDT

En ook ik moet toch concluderen dat de Orange Baby Drying Towel het meeste water opneemt en het beste droogt. Hij is dan ook iets dikker en zwaarder dan de miracle dryer.
Al zal je met die laatste ook een volledige wagen kunnen drogen. Ook de Supernatural doek droogt geweldig maar is dan weer wat aan de prijzige kant.
Ik vind de ODBT in ieder geval een aanrader en kan alleen maar hopen dat ie op een dag nog in het CC assortiment komt, dan misschien onder eigen naam.
 
Prima! :)^ Er worden namelijk wel eens claims gedaan door mensen die dan vervolgens geen vergelijking hadden, bedoelde er verder niets mee.
 
Daar heb je ook gelijk in, maar dat ( "verschil van mening" ) houdt je toch.
Ik hoop dat Tim hier wat zinnigs over mijn vraag kan zeggen.
 
Heel simpel, door vervelende omstandigheden in het verleden is het voor ons niet mogelijk om bij de NL importeur in te kopen en dus zal de OBDT op korte termijn er niet komen.
 
Ondanks dat ik een beetje problemen met de ongunstige naam heb, hoor ik ook uit alle hoeken tevreden recesies......
breng hem desnoods onder De Oranje Carclean Drying Towel op de markt :ja :)^
 
Beste Carclean , je ziet dat er heel veel aan gelegen is , dat deze doek ook door jullie verkocht gaat worden.