• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ontwikkeling van mijn eigen wax

Ter vergelijking, de beading van Evolution:
24370714653_3ec0242b53_z.jpg
 
Van deze eerste versie was de samenstelling 25% anders dan Evolution.

De tweede versie gaat tot 50% anders zijn dan Evolution om de beading nog verder te verbeteren.
Een ander klein detail: de geur wijzigt naar limoen.
 
De pot, de kist die erbij hoort en de (mogelijkheden tot) custom samenstelling.
Verder is t natuurlijk ook echt voor een deeltje wel 'the brand' waar je voor betaald.
 
Ah oke ik snap hem. Zijn dit de soort waxen die op evenementen gebruikt worden bij show auto's of oldtimers?
Of zijn hier ook de reguliere waxen in gebruik voor auto's die een meer "natural" look willen.
 
Ik heb weinig verstand van waxen, maar ik zie staan dat in die wax alleen natuurlijk ingrediënten zitten. Nu heb ik ooit een stuk gelezen waarin iemand van DDJ uitleg geeft over siliconen en daarin wordt verteld dat het onmogelijk is om een fatsoenlijke wax te maken zonder gebruik te maken van een paar kunstmatige additieven.

Kan iemand die hier meer verstand van heeft dit uitleggen? Heeft DDJ geen gelijk of hanteert M&K bijvoorbeeld een ruimere definitie van 'natuurlijk'?
 
Arethusa v2 sneak peek:
79815-d9cb153856087f978269d9caf4ce39be.jpg

Deze is wat lichter van kleur en ge geur is aangepast naar limoen.
Verder is de samenstelling gewijzigd om de beading en duurzaamheid nog verder te verbeteren.