• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Open garage meeting MTEC in Baarn - Elke eerste vrijdag van de maand -

't werd pas wat toen ik er was :p

opkomst was idd zwakjes :confused:
zal zeker gelegen hebben aan de vakantie periode ( of aan het feit dat er pas twee dagen voor de datum is gemaild/gespamd :|~* )

volgende maand opnieuw 1e vrijdag weer een open garage meeting. :ja
een open meeting dus, tussen 18 en 22 uur.
je kunt komen en :)_[] wanneer je wil
 
HaroldV zei:
't werd pas wat toen ik er was :p
Hehehe, en toen werd je wakker :D

Serieus, ze moeten echt met wat meer komen dan alleen een plek geven waar je kan komen en Megs spulletjes kan kopen.

En dan denk ik aan special guests, acties en leuke auto's o.i.d.
Maar het begin is er :)^
 
Natuurlijk kent Meguiar's Dodo Juice wel. Maar ik weet natuurlijk niet aan wie het gevraagd is? Rob moet het zeker kennen. Marcel moet het ook kennen. Je hebt dan nog 2 redelijk senioren die al een tijd met het promoteam meelopen, wellicht dat zij Dodo Juice niet kennen?

HaroldV zei:
zal zeker gelegen hebben aan de vakantie periode ( of aan het feit dat er pas twee dagen voor de datum is gemaild/gespamd :|~* )

volgende maand opnieuw 1e vrijdag weer een open garage meeting. :ja
een open meeting dus, tussen 18 en 22 uur.

Het moet even bekend worden, op een gegeven moment zijn Meguiar's liefhebbers gewend dat het de 1e van de maand er is en dan wordt het wellicht drukker.
 
PICS PICS PICS????? :p

achja meetings moeten nu eenmaal wat bekendheid opbouwen voordat het er druk word!
gewoon volhouden, en lekker doorgaan!
 
Er loopt daar slechts 1 full-time poetser rond. Weet even zijn naam niet meer. Daar heb ik veel mee staan praten. Hij kent Dodo Juice niet, over Monello zei hij "dat is toch iets italiaans?"

Zal volgende maand weer even langsgaan om te kijken of het al wat gezelliger wordt.
 
Hannes85 zei:
Er loopt daar slechts 1 full-time poetser rond. Weet even zijn naam niet meer. Daar heb ik veel mee staan praten. Hij kent Dodo Juice niet, over Monello zei hij "dat is toch iets italiaans?"

Poets die wel auto's of meer het kantoor en de werkplaats? :schaam
 
Dat is Marcel, hij werkt alleen maar met Meg's. Eigenlijk logisch dat hij de andere merken niet kent.
 
Toch ben ik van mening dat je ook om je heen moet kijken van wat er allemaal op de markt is.
Als je uitsluitend met 1 merk werkt weet je op een gegeven moment wel alle ins and outs van de producten die gebruikt. Echter mis je wel de ontwikkelingen die er om je heen gaande zijn en wat je weer kan kan gebruiken aan de ontwikkeling van de producten die je gebruikt.
 
Ja, maar als je een poetser bent en werkt in een Meguiar's detailcenter, dan wordt het lastig. Hij zal zich niet bezig houden met productontwikkeling. Volgens mij gebruikt hij ook nog steeds voornamelijk de eerste lijn van Meguiar's (M80/83/84/85).
 
Het hele poetsen is denk ik toch iets wat je bent gaan doen uit passie, niet "om maar geld binnen te krijgen". Die passie brengt automatisch interesse mee, interesse in het werk maar ook in de producten en de ontwikkeling er van. Als je dan oogkleppen ophoudt omdat je werkt voor een bepaald merk dan verlies je jezelf toch wel een beetje lijkt mij.

Doet overigens nog steeds niets af aan het feit dat het stuk voor stuk geschikte en aardige mensen zijn daar en dat de Meguiar's producten geweldig werken.
 
Ik heb een klacht ingediend, zowel bij Meguiars als bij Hyves.

Ze hebben een blog op mijn persoonlijke Hyves pagina geplaats zonder dat ik hiervoor ook maar enige vorm van toestemming voor heb gegeven }:)w

Dit is nu de 2de keer. :klap

Ik ben geen lid van een publieke Hyves of de Meguiars community.
Ze lopen gewoon de boel te spammen, zelfs op mijn privè emailadres terwijl dit geheel niet bekend is bij Meguiars.
 
nicknameless zei:
Ik heb een klacht ingediend, zowel bij Meguiar's als bij Hyves.

Ze hebben een blog op mijn persoonlijke Hyves pagina geplaats zonder dat ik hiervoor ook maar enige vorm van toestemming voor heb gegeven }:)w

Dit is nu de 2de keer. :klap

Ik ben geen lid van een publieke Hyves of de Meguiar's community.
Ze lopen gewoon de boel te spammen, zelfs op mijn privè emailadres terwijl dit geheel niet bekend is bij Meguiars.
Enig idee hoe? Hebben ze je wachtwoord ofzo? :auw
Echt absurd..

Morgenavond helemaal geen tijd, en vind het ook net even te ver weg om op de bonnefooi te gaan. Maar zou leuk zijn als het een succes wordt met de tijd, altijd leuk om gelijkgestemden te ontmoeten!
 
Ik zag inderdaad een blog van jou voorbij komen... vreemd, zou even gaan navragen hoe ze dat gedaan hebben. :weetniet
Enne... heb je in het verleden niet gemaild met Meg's over iets? En je hebt je priveadres opgegeven op het forum van Meg's dat gebruiken ze om die mailtjes te versturen, heel simpel