• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oranje pad, velcro los geschoten.

Gelukkig maar dan...anders schoot niemand er wat mee op. :)
Als dit een bekent probleem is, was het dan niet beter om dit product uit de shop te halen?
Uiteindelijk heb ik nu een product gekocht wat niet betrouwbaar is en waarvoor ook een andere fabrikant gekozen is.
 
Opmerkelijk al die losse Velcro's........
Ik heb alleen maar LC pads, die oldies met de holletjes en heb werkelijk nog nooit een losse velco gehad. :weetniet
Merk wel dat ze op eenn DAP900 sneller slijten maar losse Velcro's nog nooit, ook niet met het gebruik in de padwasher.
 
Hoe lang is algemeen de levensduur van een oranje pad ? En is daar een verschil, tussen de merken?
 
Mijn good old LC pads met die kuiltjes erin gaan al lang mee, er zitten er nog bij van de eerste zending in 2009. Nu pak ik ze natuurlijk niet wekelijks dus je zou het eigenlijk in aantallen gepolijste auto's moeten meten. Het eerste jaar had ik alleen een DAP500, daarna zijn daar de PRO en de DAP 900 bijgekomen.
Als ik er een slag naar mag slaan dan zou ik zeggen dat ik toch zeker ergens tussen de 15 en 20 auto's met een pad doe. De Kompressor pads gaan iets minder lang mee; de lamellen zijn gewoon iets gevoeliger voor het meepakken van een randje.

Mijn allereerste oranje pad heb ik nog steeds als een soort trofee. Op de rand staat als een soort eerbetoon: "de oranje pad die alles al heeft meegemaakt". En als ik zeg alles dan hoort daar ook bij het polijsten van het polyester ligbad en een experiment op de leistenen vloer.