• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL!!;

Gebruikers aanwezig in dit topic
Bert, BlackPassat, Broodplank, bs, D-J, Dré, Eamane, emiel10, Ferry82, Guest (3), Leon Sport, LucL, Mark1986, okke-jacobs1, Otto, Pearlwhite, rGilio, rodders, schippersss, SkyBuMp, Soepergrover, stimpy68, Vampire, Wil
 
Net zoals kabouters is dit hele topic een fabeltje, een hersenspinsel van iemand. Spijtig dat iemand zo ver gaat...
 
OMG! Al is de leugen nog zo snel...
Toch knap om dit zo jarenlang vol te houden! Iedereen geloofde hierin! :)^
 
Dat ik hierin getrapt ben zeg, personen die dit doen begrijp ik echt niet!
Je gaat toch niet doen alsof je een auto hebt die eigenlijk fictief is. PDB heeft het lang volgehouden met liegen tegen ons.
De Quatro en de A1 zullen ook wel verzonnen zijn (net zoals de detailspullen? :weetniet )
 
nou hij klaagt al jaren over de kentekenhouder van audi die hij wil, en op de A1 zitten ze gewoon op volgens de laatste foto's. overigens wel erg als je er last van hebt hoor.

Heb een collega gehad die kon niet stoppen met liegen. Die had ook alles thuis, auto's plasmatv's noem het allemaal maar op. Toen hij een keer ernstig ziek was en we hem op gingen zoeken bleek het om een appartement te gaan met een beeldbuis tv etc etc.

En terug op het werk na zijn ziekte begon het weer van voren af aan. Terwijl hij zelf toch goed wist dat wij bij hem geweest waren...
 
emiel10 zei:
nou hij klaagt al jaren over de kentekenhouder van audi die hij wil, en op de A1 zitten ze gewoon op volgens de laatste foto's

A1 is ook niet van hem. Hij heeft nooit echt volledige foto's laten zien en enkel delen van de auto. Zelfde tactiek dus zoals bij de RS2.
 
Broodplank zei:
@ DolomiteGreyTT

Ik doe alleen de gene waar je echt naar moet zoeken. De rest valt eigk wel op als je even kijkt.

Nee nee nee, geef het maar toe: je hebt gewoon niet alles gezien w^^w
 
rofl rofl Misschien ligt pbk nu dubbel van het lachen. hij had alleen op 1 april er mee voor de dag moeten komen dan was het nog leuk.

kan best begrijpen dat sommige een beetje genaaid voelen. wat gaat dit ver. zeker ook dat niemand de verschillen eerder is opgevallen. ik schaam me diep, :schaam
 
Denk dat er wel meer mensen zijn die het jammer vinden/vonden dat hij er niet meer is, maar als je niet weet waarom kan ik goed begrijpen dat je je mening bijsteld nadat je dit topic vandaag doorgelezen hebt...
 
met emiel eens, eerste reactie was echt; wat gebeurt hier, iemand zo neer maaien.. Toen even verder gelezen en de foto's bekeken.
 
Hij heeft ons mss wel flink beetgenomen met zijn Audi, zijn aanwezigheid op het forum werd door bijna iedereen gewaardeerd.
Zijn show offs waren ook de moeite van het bekijken waard en die zullen (vermoed ik) wel echt zijn geweest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.