• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
M.i. wel zonde dat je er nu toch niet-originele mods op gaat zetten...

Hij blijft helemaal standaard, met uitzondering van het uitlaatspruitstuk. Deze word voorzien van een Audi S1 spruitstuk die mijn vader ooit heeft gekregen van een engineer van het Audi Sport rally team.
De uitlaat is gewoon een idee, hij ziet eruit als een standaard pijp. Mischien deze als de originele stuk is. Origineel was/is een pre bij deze wagen. Al mijn Audi's zijn altijd origineel gebleven, met uitzondering van de ECU en velgen, die overigens wel origineel Audi waren. De verschillende A3's die ik heb gehad, hadden TT velgen. Onder de A2 had ik Bolero velgen.
En het geluid met S1 spruitstuk is echt onbeschrijfbaar mooi....en de 'oude' kan er zo weer op.


Nog 1 keer: ik houd niet van tupperware tjoening en andere rotzooi, deze wagen is een stuk autohistorie, mijn droomauto, dus blijft hij ORIGINEEL!!
 
Wat een mooie bak!

Had je die Nokia nodig om je vrouw nog even over te halen?:D
Haha maar veel plezier ermee!
Zal vast wel lukken met je 'Porsche',^^
 
Vanavond deze Audi Gamma binnengekregen voor 10 euro:

28-04-2010.jpg


Volledig werkend, niet kapot. Dit weekend inbouwen + de iPod ice link.
 
Jazeker! Er zitten nu opvulplaatjes naast de din Kenwood (zie foto) Deze radio werd als optie verkocht voor de RS2. Is inderdaad groter dan 1 din. Zijn alle Audi radio's.

rs2-7.jpg
 
mooie upgrade hoor die kenwood er uit en een origineel audi gamma radio er in :) en al helemaal in combi met de ice link ipod :)
leuk dat je er zo mee bezig bent :)

trouwens kijk ook eens op audiforum.nl

kan me niet voor de geest halen dat jij daar lid bent ;)
 
KIK zei:
mooie upgrade hoor die kenwood er uit en een origineel audi gamma radio er in :) en al helemaal in combi met de ice link ipod :)
leuk dat je er zo mee bezig bent :)

trouwens kijk ook eens op audiforum.nl

kan me niet voor de geest halen dat jij daar lid bent ;)

Bedankt!

Ben ooit lid geweest van het Audi forum. Maak er geen woorden meer aan vuil....
 
Mcive zei:
Paulus, waar is dat langwerpige gat voor in die radio ???:D

Hmmmm....volgens mij moet daar zo'n plastic rechthoekig ding in met een lint....hoe het werkt moet ik nog uitzoeken....
 
Ik heb in veel verschillende snelle auto's gereden..
Maar een tijd geleden eens meegereden in zo'n RS2..

geweldige snelheidsbeleving! écht een kanon!

Veel plezier ermee!
 
De instrumenten/klokken op de middenconsole werken ook weer dankzij de tip van erikvr! Veel werk van gehad, maar werken weer naar behoren.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Bedankt!

Ben ooit lid geweest van het Audi forum. Maak er geen woorden meer aan vuil....

oke dan dan zal je daar wel een goede reden voor hebben :)
 
mooie audi 80 paulus ;) haha.

Vroeger zat ik als jochie dat gek was van auto's tijdens een vakantie in frankrijk vaak bij de trailer helling te kijken. Leuk om te zien hoe auto's met boot achter uit het water in reden. Ik kon daar uren zitten. Er was geen haven dus elke dag gingen de boten er in en er weer uit. Dus er was altijd wat te zien.

Daar was toen een nederlander met een hagelnieuwe rs2 + trekhaak en een 3 asser met een bayliner erop. Geweldig. Mijn vader vertelde ik later dat er een audi 80 station was met porsche wielen en porsche remmen. Hij wilde het niet geloven. Bestond niet zei die..... haha toch wel ! wat was ik onder de indruk van die auto....


Gefeliciteerd er mee en wees er zuinig op. Maar dat komt vast goed.
 
Bedankt! Leuk verhaal trouwens. Die reacties krijg ik constant, Porsche velgen en remmen onder een Audi 80? Of: nu nog de prestaties van een Porsche.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.