• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Gezondheid gaat altijd voor! Dus wel begrijpelijk.
Maar je kan gelukkig je eigen wagens nog goed onderhouden :)^
 
Gewoon even rust nemen.

Toen ik destijds de 2 vrachtwagens van de zaak had gedaan, had ik ook een hele tijd geen zin meer om te detailen.

Nu precies hetzelfde vanwege m'n rug, ik wil heel graag, maar m'n lichaam zegt nee en daarbij, heb ik ook geen zin, behalve m'n eigen auto :grinning:
 
Bedankt mensen! :)^ Blijf hier (uiteraad) wel rondhangen en spammen :-b

Het afgelopen jaar is niet een jaar waar ik blij van word en graag op terugkijk. De constante terugkerende pech (neem alleen zaterdag al met de quattro), ziekte, overlijdens in de familie e.d. ben ik goed zat. Detailing en auto's waren/zijn mijn passie, maar kan het nu moeilijk opbrengen.

De Ford Talladega word mijn laatste detail voor dit jaar en mischien wel voor een hele tijd. Zal deze wagen natuurlijk met al mijn passie en kunde detailen voor de eigenaar die er zeer trots op is.
 
Zo, inderdaad nog eens Breaking News! CNN is er niks bij!

Maar jeetje zeg! Deels wel bekend hoor, heb zelf een aantal jaar geleden heel veel spulletjes verkocht. Waar onder mijn DAP en dergelijke.
Doe zelf dus alleen mijn eigen auto en een paar in de familie. Daar houd het ook mee op. Maar pas op met wat je te koop zet!

Hou lekker je Dapje + polijst spul, en de basis dingen op je auto een full detail te kunnen geven samen met een box vol doeken.
Daar ga je je de komende tijd prima mee redden. De rest allemaal in de verkoop!

Veel sterkte daarnaast met je gezondheid! Dat is ook enorm belangrijk natuurlijk! Maar vergeet ook niet je hobby(s)!
 
@ Gideon:
Krijgen we nog wel een topic te zien over de Quattro. Ben wel heel nieuwsgierig.... En ja, wat er met de Quattro gebeurde afgelopen zaterdag, dat kàn gebeuren. Maar dat komt allemaal wel weer goed!
Laat het allemaal maar even bezinken. Dan komt het plezier vanzelf weer tevoorschijn.

Dus kom maar op met de foto's!;)
 
moedig besluit, sterkte met de gezondheid.
Meeste materialen hebben een hele lange houdbaarheidsdatum hoor:-"
 
:schaam

ga natuurlijk niet alles nazoeken wat je zegt, hoopte alleen op een mooie review van deze mooie auto in combinatie met jouw vakmanschap!:)^
 
Uit California meegenomen:

- Wolfgang plastic sealant (geweldig spul, had al via Wouter B destijds een flesje gekregen)
- heleboel Cobra doeken 20 stuks (in de aanbieding bij een lokale dealer; 5 doeken voor tien dollar :party: )
- Cobra microfiber applicator pads 5x

Zal van de week nog wel even wat foto's plaatsen :ja
 
Dat opruimen gaat voorspoedig Paulus...

Leuk om te lezen dat je een scherpe aanbieding toch niet kunt laten liggen!

Welkom thuis trouwens.
 
Kleine aanvulling:

- 3M - 3434 afplaktape - 25mm breed
- Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml
- C.Pro C.Quartz - Eraser - 1000ml
- Dodo Juice - Crudzilla spray - 500ml
- Auto Finesse - Imperial Wheel Cleaner concentraat 1000ml
 
Bedankt! Nee nog niet, ben erg benieuwd. Aankomende vrijdag uitproberen op een zeer vieze Polo. Maak wel een show off met mijn bevindingen van een aantal producten.