• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Natural look

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
Hallo,

Ik gebruik Natural look al een tijdje, maar ik vind dat het veel stof aantrekt.
Is hier iets aan te doen? Of heeft iemand hiervoor tips?

Ik hoor het graag!
 
Neem je het product ook af?
Zelf wanneer het volledig ingetrokken lijkt, gewoon afnemen.
Scheelt volgens mij wel weer wat
 
Ik neem Natural Look wel af, maar misschien moet ik het doen met een vochtige microvezeldoek?
Hebben andere dressings zoals Carpro Perl hier ook last van?
 
ik denk eerder dat het materiaal wat je afneemt verantwoordelijk is voor het aantrekken van het stof (statisch). ik kan namelijk niet echt merken dat natural look bij mij extra stof aantrekt
 
Ik wrijf Natural look meteen na (matte glans), moet ik dit misschien pas een paar minuten later doen?
Opelmark: Ik breng het product aan met een microvezel pad van Poorboys en wrijf het na met een gewone/goedkope microvezeldoek.
 
Ik gebruik tot volle tevredenheid Natural Look, breng het vedund 50/50 aan met een mf doek en na b.v. het dashboard gedeeltelijk ingewreven te hebben meteen met een droge mf doek uitpoetsen.
Super tevreden over dat spul.
 
Ik moet wel zeggen dat ik veel lagen over elkaar heb gesmeerd, dit heb ik gedaan omdat ik al een lange tijd het dashboard niet had gevoed. :|~*
Misschien nu 1:1 gebruiken, nu het dashboard weer goed gevoed is?
 
Ik zou zeggen gewoon puur gebruiken, dit is m.i. gewoon goed.
ik heb zelf geen klachten; ik breng het aan met een Monello Disco Duo pad en wrijf het nadien op met een Piccolo Nero.
 
50/50 aangemaakt werkt net hetzelfde als puur op mijn dashboard en andere plasticdelen van het interieur, herhaling is pas na een maand of zo nog niet echt nodig.
 
Pb nl verdun ik ook alleen doe ik dat 2:1 nl look/demi water. Dan kun je em makkelijker egaal aanbrengen imo. 50/50 heb ik nooit geprobeerd.
 
Ik gebruikte het voor mijn dashboard en deurpanelen, altijd erg blij mee geweest!
Nou heb ik een nieuwe auto met half lederen stoelen (zitting en rugleuning stof en de wangen/'omranding' van leer). Op dit moment heb ik niets voor leer nog en ben van plan tijdens een evenement aankomend weekend op het concours te gaan staan (ben benieuwd!). Raden jullie natural look daar ook voor aan? En voor de plastic delen onder de motorkap?
Uiteraard ga ik wel uiteindelijk voor een goed product voor leer, maar voor nu als snelle oplossing dacht ik aan NL. Aanrader of afrader?
 
Voor de plastic delen onder de motorkap kun je em gebruiken . Leer heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
 
Als je even de moeite neemt om de productbeschrijving van de Natural Look in de webshop te lezen, dan kom je tot de ontdekking dat deze veilig en goed te gebruiken is voor leer.:rules
 
Die moeite heb ik uiteraard genomen. Maar was benieuwd naar ervaringen