• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB sprayer op DJ Spritz Bottle.

Down Town

Detailing addict
30 jan 2010
99
52
42
Weet iemand of de standaard blauw/witte Poorboys Sprayer past op de Dodo Juice Let Us Spritz bottle?

Vind de DJ sprayer :no maar wil wel de flessen gaan gebruiken.

Iemand die dit even wil testen?
 
Ik heb even gecontroleerd: Op red Mist of born slippy waarbij ik zo'n doorzichtige sprayer hab passen ze niet. Op een 250ml flesje red mist waar een gouden sprayer opzit passen ze wel.
 
Op die dodo "spritz" flessen die ik eens gekocht heb past geen gewone sprayer, dat was het eerste wat ik getest heb na het eerste gebruik omdat die spritz sprayers totaal mijn ding niet zijn.
Ik kan er niet netjes mee werken zonder er mij aan te storen, daarom dat ze bij mij zelden tot nooit gebruikt worden.
Maar dat terzijde want de vraag was of ze passen, en dat antwoord is nee.
 
Nee ze passen inderdaad niet.
Er zijn nu andere sprayers op de huidige spritz bottles maar die passen niet op de 'eerste' serie.
En in maart komen er 'very chemical resistant' sprayers op de flesjes.