• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso's collectie

@ Paulus ik ga hem dit weekend al eens gebruiken op de picasso , ben benieuwd .
@ Virus thanks , maar ik heb geen vitrinekast , en ben niet van plan om er 1 te kopen . :-b ;)
 
Weer mooie aanwinsten op de toch al niet onaardige collectie , goed bezig hoor.

Die Fuzion staat ook op mijn lijstje, maar wanneer ik dat aan de vrouw vertel :|~* :|~* :|~*
 
Over laatst een mailtje gestuurd naar Meguairs B over mijn velgenborstel dat die zo snel stuk was , wel dit kreeg ik als antwoord toen ,
Beste Serin,
Wij danken u voor uw eerlijke opinie en hebben deze dan ook genoteerd, nochtans door het vele eigen gebruik, en hier worden deze al wel eens mishandeld hebben we dit resultaat nog maar een keer kunnen waarnemen, en bleek dat deze borstel bij die specifieke klant steeds in het water klaar stond, waardoor er een oxidatie proces ontstond en er toe leidde dat deze vroegtijdig afbrak. Andere gekende moegelijkheid is dat deze aan het handvat door er steeds druk op uit te oefenen of bewust te plooien sneller kan afbreken dan wat als normaal kan worden aanzien. Maar vanwege je oprechte medling, zullen wij u een nieuwe opsturen.

En dit bracht vandaag de postbode ,
IMG_0207.jpg

Toch ook mooie service van Meguairs . :)^
 
Inderdaad een correcte service picasso en nu heb je meteen velgenborstels genoeg ook (altijd een reserve exemplaar beschikbaar, best handig eigenlijk :ja )
 
Idd Virus velgenborstels genoeg , maar ik denk toch dat de EZ beter (sterker) is dan deze .
Dus die zal wel wat langer mee gaan denk ik . ;)
 
Zeer goede service .
ik ben er trouwens tevreden van is ondertussen al een jaar oud en hij begint nu een beetje slapjes te worden .
 
Mijn nieuwste aanwinsten , dochtertje wou er ook op staan met haar koekjes mond . :D
En op de voorgrond het :kado , dit had ik nog niet in huis , het is als of ze daar helderziend zijn bij Carclean .:-b
IMG_0333.jpg
 
Thanks Tamer . En ja hoor heb nog 3 zoons , dochtertje was een nakomertje een geschenk uit de hemel voor mijn vrouwtje . :heart_eyes:
 
Mijn nieuwe aanwinsten , en op de voorgrond het :kado hoe weten ze dit toch bij Carclean dat ik deze nog niet had ? :)^
IMG_0413.jpg