• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso's collectie

picasso

Detailing rookie
29 okt 2010
753
0
Hier ook maar even mijn beginners collectie plaatsen , indien er tips zijn wat er zeker nog bij zou moeten , laat het maar weten dan .

IMG_00062.jpg


IMG_00082.jpg


IMG_00092.jpg


IMG_00072.jpg


Dat was het ongeveer .;)
 
Goede morgen Pater! das een hel best begin zeg he! Zie zo 123 niet dingen die je als beginner nog niet hebt/ in het begin nodig zal hebben :)
 
Da's al iets meer dan een beginnerscollectie vind ik persoonlijk.
Je bent precies ook aangetast door het bekende virus.... !!!
 
zuidwest10 zei:
Netjes dominee:D ,ik mis alleen nog klei volgens mijn

Klei heb ik van Mothers , maar staat idd niet op de foto's (vergeten) .


@ Tamer welke borstels dan ? Suggesties ?;)

@ Koeny Ik heb het virus idd goed te pakken , maar vind het wel lekker . :D
 
Mooie collectie! :)^

Denk niet dat er veel dingen zijn die je direct mist...een of ander soort APC is ook vaak handig, mogelijk heb je die al maar keek ik erover...:weetniet

EDIT: ik weet nog iets: IPA :grinning: (kan je in oost-vlaanderen gewoon bij de apotheek kopen btw)
 
Ipa is isopropanol-alcohol...gebruik je 1:1 verdunt met demi-water om oppervlakten zuiver te maken....bv om na het polijsten te checken of het lakdefect wel echt verwijderd is of om de lak compleet zuiver te maken vooraleer een glaze of wax/sealant aan te brengen.
 
Beginners collectie??? Dacht het niet.....
Je hebt wel iets met Mothers volgens mij