• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso's collectie

Ja LB Mijn eerste aankoop bij Carclean was de Mothers Reflectionkit , zo had ik direkt alles om te starten .
Maar door hier veel te lezen , heb ik mij dan andere spullen aan geschaft . Maar ben er tevreden over , zeker van die shampoo ruikt zalig en doet zijn werk goed .;)
 
Oepsie, beetje te haastig.

Was benieuwd naar zijn mening omdat ik op het forum weinig over deze shampoo hoor
maar mijn inziens is dit een prima shampoo prijs/kwaliteit geur etc...
 
bassiequick zei:
Oepsie, beetje te haastig.

Was benieuwd naar zijn mening omdat ik op het forum weinig over deze shampoo hoor
maar mijn inziens is dit een prima shampoo prijs/kwaliteit geur etc...

He Bassie ik ben er idd zeer tevreden over , zoals ik eerder schreef ruikt goed , schuimt goed , en doet zijn werk goed .
Maar is de enige die ik nog maar gebruikt heb , dus kan ik nog niet vergelijken met andere shampoo's .
Maar iets dat zijn werk goed doet daar blijf ik (meestal) bij . ;)
 
Borstels van Mothers zijn gewoon goed te noemen, zoals de wheel brush, tire brush of de ez brush voor velgen en banden.
 
IMG_00063.jpg


Nog een kleine update , de Glass Master Pro daar ga ik veel plezier aan beleven denk ik , want die grote voorruit van de picasso is moeilijk te kuisen .
 
Die glassmaster is volgens mij echt wel super handig! Waarom heb je gekozen voor de kleine pads voor je DAP?

Veel plezier ermee!
 
Omdat ik laatst een schram op mijn achterbumper had van de hond die in de auto sprong . En heb die wel weg gekregen met de 5,5 inch , maar was niet zo makkelijk pad was eigenlijk iets te groot .
En zo deze gekocht voor de kleinere plaatsen .
 
he Ivo thanks , wel nog niks vergeleken met jouw collectie .

@ Tamer en Paulus die Carrand - Microfiber MAX Soft Touch Detailing Towel is idd heel zacht niet normaal . Of bedoelden jullie die Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel ? ;)
 
Jij hebt plannen met die APC :p Denk alleen dat je iets vergeten bent... namelijk flessen/ spray's waarin je de APC kan verdunnen tot verschillende concentraties. Zelf heb ik bij CC de sprayflessen van PB besteld, maar kreeg de tip: koop bij de action een paar flessen glascleaner van 1€, prima sprayers ;)