• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso's collectie

Cyruzzz daar zeg je wat , maar ik weet niet of wij hier in Belgie ook een Action hebben . misschien in een andere winkel , tips misschien ? ;)

@ paulus idd die is zeer zacht .
 
Action bestaat in Belgie ook hoor, anders even kijken op de website...

Of anders zoals menig Belg eens met het vrouwtje een zondagnamidagje wandelen/shoppen in Sluis, daar is er ook een....en nog andere winkels ook trouwens...:-"
 
Mijn nieuwste aanwinst even bij gezet ,10 flessen van 500 ml plus spraykop , en een paar nieuwe bakken , want had niet veel plaats meer om alles op te bergen .
Flesjes opgevuld met APC (volgens de tabel van P968) en Last Touch Detailer . ;)

IMG_00032.jpg


IMG_00053.jpg


IMG_00022.jpg
 
Tijd is gekomen om de titel eens aan te passen ... :roll
Zo'n omvang kan je de meeste beginners niet aandoen
Netjes geworden in ieder geval

Hans
 
@ DivingDisaster , dat mag ik hier niet plaatsen . Maar zal je een pbtje sturen als je intresse hebt .

@ Redcat , idd je hebt gelijk , zal eens kijken of ik dat kan veranderen . ;) Blijkbaar niet , kan 1 van de mods dit veranderen ?
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd in halve liter flessen. Heb laatst een lading sprayers gekocht maar geen flessen om ze op te draaien.
 
Thanks , maar ik koop nu alleen maar spullen die ik echt nodig heb . ( blijkbaar heb ik nog veel nodig ) :D