• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys ten opzichte van Meguiar´s

Kijk! Daar kan ik wat mee! Bedankt Aroutin (en Tim) :cool: . Ik dacht tot voor kort dat Meguiar's het enige zaligmakende topmerk was. En vele producten van Meguiar's bevallen me ook prima. Is Poorboy's kwalitatief gelijkwaardig?
 
Poorboys heeft wel enige voordelen t.o.v. Meguiars. Zo kun je de meeste produkten in de zon gebruiken, geuren ze heerlijk en zijn goedkoper.

Maar iedereen prefereert zn eigen produkten. Als het je bevalt, gewoon blijven gebruiken.

Never change a winning team ;)
 
Dus als ik het goed lees is mequiars net zo goed als poorboys alleen iets duurder in verhouding en daar voor er veel andere merken gekozen wordt ?,
want ik haal megs namelijk uit de US en dan is het zeer goedkoop,.
we doen verzend kosten :4 met 4 man,
en dan is het best aantrekkelijk namelijk ?
 
Da's wat kort door de bocht. Ieder merk heeft goede producten en mindere.
Dus ook Poorboy's en Meguiar's. Het is de kunst de leuke producten eruit te pikken en de rest te laten voor wat het is.
 
als dit niet mag verwijder het dan maar,

maar welke produchten zijn het net niet volgens jou van megs ?,

Gold Class Bug N' Tar Remover
Item # G10716

SOFT WASH GEL
Item Number: A2516 16 oz. (473 ml)

Meguiar's Ultimate Quik Detailer™
Item # G1442

QUIK DETAILER®
Item Number: A3332 32 oz. (946 ml

Smooth Surface® Clay Kit
Item # G1016

SwirlX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Deze 2 het zelfde ?
Item # G17616

ScratchX® 2.0 XXXXxxxxxxxxxxxxxxxxx
Item # G10307

Deep Crystal® System Polish
Item # A2116

GOLD CLASS™ LIQUID WAX
Item Number: G7016 16 oz. (473 ml) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx welke beter ? of allebij

GOLD CLASS™ CLEAR COAT CAR WAX
Item Number: G7014J 11 oz. (325 ml) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

GOLD CLASS™ ALL WHEEL® CLEANER
Item Number: G11332 32 oz. (946 ml)

Hot Rims® Mag & Aluminum Polish ( wheelwax ?? )
Item # G13508

Gold Class Endurance® High Gloss
Item # G7516

NXT GENERATION® GLASS CLEANER
Item Number: G13324 24 oz. Spray

MICROFIBER WASH MITT
Item Number: X3002

Water Magnet® Microfiber Drying Towel
Item # X2000

Supreme Shine® Microfiber Towel 3Pack

Foam Applicator Pad ( 4x )
Item # X3070
 
Soepergrover zei:
Da's wat kort door de bocht. Ieder merk heeft goede producten en mindere.
Dus ook Poorboy's en Meguiar's. Het is de kunst de leuke producten eruit te pikken en de rest te laten voor wat het is.
Wat vind jij van Poorboy's een minder product dan?
Zo ver ik weet heb ik nog weinig negatieve ervaringen gehoord over een poorboy's product;)
 
blue-sport zei:
Dus als ik het goed lees is Meguiar's net zo goed als poorboys alleen iets duurder in verhouding en daar voor er veel andere merken gekozen wordt ?

Vind ik geen correcte stelling. Zet bijvoorbeeld de Trim Detailers van Meguiar's naast die van Poorboy's World. Onafhankelijk van de prijs steekt die van Poorboy's World er met kop en schouders boven uit!
 
Je kunt sowieso de trim detailer van Meg's niet vergelijken met de Trim Restorer van Poorboy's :no
De Meg's is een dressing, ligt er bovenop zeg maar, terwijl de Trim Restorer in het kunststof trekt. De Meg's kan daardoor vlekken als het regelnt, de Poorboy's niet.
 
@miikey: ik denk dat Soeper bedoelt dat het aan de persoonlijke voorkeur ligt en niet of een product meer of minder goed zou zijn.
Soms zijn de producten en mij part prijs net zo goed, maar vind je het ene product op 1 of andere manier gewoon lekker werken.
Neem bv een bandenzwartmaker: de ene maakt het wat doffer dan de ander en als JIJ nu meer houd van blingbling dan ga je voor dat product ( of het nu Meg's / PB / CG etc ( of 2x zo duur zou zijn ))