• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Autoglym Super Resin Polish & Extra Gloss Protection

9201928966_c733732bd4_b.jpg

9201923118_3767b66734_b.jpg

9204681084_fc1f720eaf_b.jpg
 
Thanks! :)
Ik ben nog vrij nieuw met het hele detailen en vond deze wel redelijk gelukt :ja
 
Collinite Liquid Inslutator Wax No. 845

Eerste 2 foto's zijn puur en alleen van dauwdruppels! 3e foto is van na een regenbuitje. Foto's zijn niet van hoogstaande kwaliteit (mobiel).

20130701_082003_zps102fee10.jpg


20130701_082009_zpsc2f03151.jpg


20130703_081918_zps23fbe023.jpg


In mijn ogen...beste wax die ik tot nu toe heb geprobeerd!
 
Vandaag de motorkap polijst. Afgewerkt met monello finale, vervolgens PB White diamond met een wax van PB natty's paste. Vervolgens besloot ik de auto even snel een handwasje te geven en sproeide ik de motorkap met het verstuifkoppelstuk nog op de slang(alsof het regent, vergeten eraf te halen:schaam )Hoop dat het is wat het hoort te zijn :-b


P7071439.JPG
 
Jowie; geen woorden maar....:)^en:)^
Maar waar het je de regen vandaan gehaald...:D

Jowie;334598 zei:
Vandaag de motorkap polijst. Afgewerkt met monello finale, vervolgens PB White diamond met een wax van PB natty's paste. Hoop dat het is wat het hoort te zijn :-b
 
Gelukkig! De regen mag van mij nog wel even wegblijven.....:D
Maar erg mooi resultaat! Misschien dat je op de Seat toch met een wolletje aan de slag moet..... of zelfs met een rotary...

Jowie;334601 zei:
Was net een gedeelte aan het aanvullen in me post rofl
 
Nanolex washcoat anderhalf week oud, en net gewassen. Foto's gemaakt na het afspoelen van de foam.

zm1hlf.jpg


2q02ceu.jpg


Hier plaat van de deur.

ek0q5e.jpg


Laatste om het af te leren.

29qlao0.jpg



Conclusie valt me niks niet tegen, al geeft de echte sealant wel betere sheeting. (3 auto's bij de deur dus kan naar harte lust testen)
Van de echte nanolex sealant volgen nog foto's
 
Laagje DJ Rainforest Rub over 2 laagjes EXP is al 13 weken oud, sindsdien één keertje Red Mist over gelegd, 8 weken geleden. Sindsdien 7 maal gewassen met BtbM, meer niet.

webready_zpsa5984f49.jpg


Blijft leuk niet? :heart_eyes: