• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Natty's blue

dscf0308.jpg
 
Dodo Juice Blue Velvet :heart_eyes: , damn mijn meisje moet gaan oppassen :party: ;)

Vanavond afgetopt met Dodo Juice Purple Haze, aangebracht met de vingermitt :ja :heart_eyes:, hier volgen morgen de beading shot's van

p6090282.jpg
 
Mooie beading Lexusfreak, ik geniet echt van die shots ;)


Hier vind ik niet echt dat je de voordelen van een Fuzion/SN2.9 ziet. De beading van dodo juice of collinite is net zo goed vind ik.



@ Tha bird

Welk deel van de auto fotografeer je?
 
Hier van mij een paar beading shots
Wax is de collinite 845 deze zit er inmiddels alweer een kleine 2000 km op en de auto is niet gewassen


Groet,

Wilco
 
Waarom zou het volgens jou door de mand vallen? Ik vind de beading erg netjes en gestructureerd op de motorkap liggen als je bedenkt dat de auto hier al een tijd niet gewassen was. Het kan natuurlijk ook liggen aan de regenbuitjes in welke mate deze gevallen is.

Bekijk anders eens de duurtest die ik momenteel doe tussen de SN2.0 van Dodo Juice en de Fuzion van Wolfgang: https://forum.Carclean.com/cc_postst3303/Duurtest--Dodo-Juice-SN-20-vs-Wolfgang-Fuzion-Estate--Update2.aspx

Bij de laatste update heb ik wat beading foto's geplaatst na een weekje NIET wassen, als test ;)
 
Ik heb ook eindelijk na een hoop gedoe mijn auto met het 5 stappen plan kunnen behandelen. Na operatie kon ik niet meer dan een half uurtje per keer aan de auto werken, na wat avonden bezig te zijn geweest is hier dan het resultaar (gsmfoto). Heb hier blackhole onder gebruikt en als wax de Natty's Blue.

IMAGE_044.jpg


IMAGE_045.jpg


IMAGE_046.jpg
 
Beste iedereen,

Ik ben afgelopen zondag op de dap curcus ook druk bezig geweest met me motorkap.
En vandaag kwam er een leuke regenbui uit de lucht vallen dus heb ik meteen een foto geschoten.

06072009283.jpg




Ik heb de volgende stappen op de motorkap gedaan :

Kleien
Ssr 2
Ssr 1
Blackhole
Ex-p
Collonite 845

En over het resultaat voor de eerste x ben ik best tevreden zo

Gr, Wesley
 
RedFiesta zei:
Is al je poetswerk toch niet voor niets geweest Wesley, ziet er goed uit! :)^

Ben er zelf ook erg trots op :-b
Is jou beading nog terug te vinden in dit topic? want je had een wax van mothers tog?
Bedankt voor je compliment, Ik vond jou auto der ook erg netje´s uitzien trouwens mooie kleur rood ook :)^

Gr,
 
Ik vind de beading van de Collonite echt heel erg mooi! :ja

Zelf heb ik Autoglym HD wax op het motorkap maar ik heb nog geen beading foto's.

Thnx, het is een lekker kleurtje rood inderdaad. ;)
 
Vorige week heb ik een zwarte Nissan Almera gedetailled.

- 1x Blackhole
- 2x Smartsealant (2x 30m min Curen)
- 2x Collinite #915

gr bb
 
013.jpg


PB Natty's blue op PB Black Hole (2 weken geleden)
Tijdens de foto regende het behoorlijk hard.
Ik heb ook een filmpje maar ik weet nie of ik die hier kan plaatsen.

Filmpje:
th_012-1.jpg
 
Wat een prachtige foto's.. stuk voor stuk.
Ik ben nieuw (en ja... zal me na mijn eerste poetsbeurt gaan voorstellen) maar vind dit echt heel mooi.

En ik altijd maar denken dat regen na het autowassen ontzettend stom is!!
 
Anderhalve week geleden mijn wagen een detailbeurt gegeven:
De lak: een laag EX-P + 2 lagen Natty's
De trims: behandeld met Trim Restorer
100_0012.jpg

100_0013.jpg

100_0014.jpg
 
even een kickje,

gedaan:

wassen (2x) met autoglym bodywork shampoo conditioner (uiteraard 2 emmers)
klein met mother's klei en dodojuice born slippy (me love dodo bs:heart_eyes: )
bewerkt met autoglym super resin polish :heart_eyes: (echt super)
laagje natty's red, die niet vol heeft kunnen curen doordat er plotseling een regenbui kwam!

het regende nog tijdens het maken van de foto, dus de "beads" werden steeds groter, totdat ze te zwaar werden en naar beneden gleden.

first time, so don't be too hard for me

hieronder enkele fotos

4a71d30a64494-P1000516.JPG


4a71d3261db12-P1000517.JPG


4a71d3486febc-P1000518.thumb.jpg


4a71d35d78ae8-P1000519.JPG


natty's heeft denk ik te kort erop gezeten (echt maar 5 minuten ofzo) daarom niet ECHT spectaculair,
zal het morgen eens over doen