• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

1 Week oude laag Zymöl Ebony :heart_eyes:

2w1rqsk.jpg
 
Beading van Auto Finesse Spirit op de A6, de wax is nu 3 maanden terug aangebracht in 2 lagen. De auto is op deze foto's alleen nog afgespoeld @ wasbox.

IMG_20120225_084923.jpg


IMG_20120225_090609.jpg


IMG_20120225_090722.jpg


IMG_20120225_090757.jpg
 
Wat een topbeading na 3 maanden, ik zat er aan te denken om een pot desire te kopen en ik kan die drang nu nog minder weerstaan.
 
Reload die 2 maanden onder de pekel gezeten heeft, onbehandelde lak.


hmm, slecht te zien op een witte auto.. maar t viel me niks tegen!

Foto-4AEXUFNP.jpg
 
Wat beading shots gemaakt vanmorgen vroeg van de Desire wax. De wax zit nu 1 maand op de Clio met 4200KM achter de smiezen. Oordeel zelf :heart_eyes:

Het dak:
IMG_2664.JPG


Close-up van het dak:
IMG_2665.JPG


Aflopende stuk van het dak achterop:
IMG_2667.JPG


Achterspoiler:
IMG_2670.JPG
 
Twee weken geleden en weing tijd na het wassen even snel in de tech2.0 gezet en viel vandaag niet tegen

IMG_7447_small.jpg


Jaap
 
nog een voordeel van goed waxen en mooie beading, het vuil van de weg wordt vastgehouden in de druppels... en dan krijg je dit... (sorry voor het slechte beeld materiaal maar moest het even laten zien)

klik voor het filmpje

th_VID_20120228_094724.jpg