• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

3 maand oude Collinite 845:

dsc2879r.jpg


dsc2882t.jpg


Deze wax doet het erg goed op een NON metallic kleurtje....
 
Vandaag was de auto vol gescheten door een stelletje meeuwen ]-0. Direct naar de wasbox en afspuiten die handel...dat ging gelukkig voorspoedig met een laagje Desire op de lak :heart_eyes:

Man wat een beading....te prachtig gewoon 8d

desire_beading1.jpg



desire_beading2.jpg
 
Net foto's gemaakt, kon ik dit topic niet meer vinden! Heb me suf zitten zoeken, maar hier is die! haha :schaam


Vergeleken met andere is mijn beading niet super!
Maar goed de auto is (zover ik weet) nooit gekleid, gepolijst enzz, er zit nu alleen een was laagje overheen van 2,5 week geleden.

Moterkap:
beading1.jpg


Dak:
beading2.jpg


Rain-x doet ook goed zijn werk! Vandaag eindelijk na 2,5 week rond kunnen rijden in de regen!

beading3.jpg
 
Ik hoop volgende week ook een paar mooie knikkerbeadingfoto's te plaatsen na 2laagjes AutoFinesse Desire. :)

SjefkeNL : eens goed kleien, (polijsten) paintcleanen,... En dan een mooi waxje erop knallen. Welke wax zit er nu op? Beading is niet echt super te noemen.
 
arjanD300 zei:
De van skybump 8-()) 8-o 8-()) 8-o
Echt amazing inderdaad :heart_eyes:. De vogelstront was zo van de lak af... toen met de HD lekker spoelen. De auto was zo goed als droog gereden toen ik weer thuis aan kwam.

NHke zei:
Ik hoop volgende week ook een paar mooie knikkerbeadingfoto's te plaatsen na 2laagjes AutoFinesse Desire. :)
Ik ook, dan ga ik de A6 behandelen met Rejuvenate en in de Desire zetten :cool:
 
NHke zei:
SjefkeNL : eens goed kleien, (polijsten) paintcleanen,... En dan een mooi waxje erop knallen. Welke wax zit er nu op? Beading is niet echt super te noemen.

ik was al van plan om morgen klei te gaan halen @ Carclean!
Maar dan duurt het wel eventjes voordat ik ga kleien, ik wil daarna eigenlijk meteen daarna gaan polijsten maar heb komende tijd geen machine.
Kleien en daarna wax er over kan toch ook geen kwaad? Met polijsten krijg je uiteraard wel beter resultaat maar dat zit er komende tijd niet in.
Paintcleanen.. zal morgen eens vragen en iets voor mee nemen!

De Mothers Wax - FX SynWax zit er nu op. in de toekomst ga ik wel naar een andere kijken!
 
Poorboys Natty's Red van een week oud (op een redelijk vuile wagen, veel stof hier met de boeren en hun traktoren)

Motorkap
IMGP0964.jpg


Dak
IMGP0965.jpg
 
Wat een heerlijke plaatjes, maar die van skybump overtreffen toch alles8-o

Ik ga het proberen te evenaren,^^

reload van 4 weken oud met 6 uur oude ibrido:heart_eyes:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
img201204082058061.jpg

img201204082056481.jpg
 
Na de wash en wax van vrijdag hier de beading van de
el-cheapo Lild W5 wax.
S1050020.jpg


Niets bijzonders eigenlijk:p